onsdag 25. desember 2013

Deilige juletid....

Gledelig jul alle sammen ! Vi har virkelig noen deilige , rolige dager foran oss...og de nyyytes
med koselige stunder foran tv ,bøker man fikk til jul...og selfølgelig masse god mat...og gotteri..
Vi har allerede bestemt at rett etter jul nå blir det en sjokoladestopp her..hi,hi..Så derfor KOSER vi oss veldig nå:))) Det er jo det man skal gjøre i julen også. Har lyst til å vise dere en gammel julepynt jeg har arvet av min mor, en liten kirke. Husker jeg syntes den var magisk når jeg var liten med sine lys i vinduene... også kunne den spille "glade jul". Heldigvis er den fortsatt i god stand og det eneste som er forskjellig fra den gang jeg var liten, er at jeg har malt taket og spiret i grått.Det var opprinnelig i rødt men jeg ønsket å dempe den litt i grått. Dette er en av mine absolutt favoritt juleting i huset:)





Julens enkle borddekorasjon i grønt og sølv....

Lysesstakene er veldig gamle og kommer fra Sverige.Virkelig dekorative med alle sine snirkler :)
Så noen glimt fra vår juleaften...

Det ble en fin juleaften her hjemme med bare oss fire her hjemme..også Nure da selfølgelig...Han fikk nok å følge med på med alle gode lukter i luften og pakker som skulle snuses på...:)




                             Ønsker alle en fortsatt god jul!
                              KLEM VIBEKE

16 kommentarer:

  1. Hallo Vibeke,
    I found your blog ... and i Love it ...
    The Church is so beautiful with the grey.
    I follow now your Blog with bloglovin ...
    Have a merry christmas

    Jutta

    SvarSlett
  2. Aldeles nydelige og stemningsfulle bilder!! God og fredfull jul ønsker jeg deg:)

    SvarSlett
  3. Le tue immagini sono sempre meravigliose!!
    Buon natale!!

    SvarSlett
  4. Feliz Navidad.Todo precioso:)

    SvarSlett
  5. What magic, thank you, I'm delighted with your decorations!

    SvarSlett
  6. Vil så gjerne ønske deg god jul Vibeke! Så nydelige bilder fra deg, du er så flink! Hilsen Lene :)

    SvarSlett
  7. petite église à garder précieusement !!!!un décor féérique pour des moments certainement Magique
    Merveilleux Noël......

    SvarSlett
  8. Det er så vakkert hos deg! Den gamle kirken er så fiin! Har en maken som jeg fikk av mamma for mange år siden. Min har sort tak med sølvglitter:) Ønsker deg fine romjulsdager:) Klem

    SvarSlett
  9. Åh vilka vackra bilder!
    Ha en fortsatt fin jul!
    Kram/Lena

    SvarSlett
  10. Merry Christmas, Vibeke! I LOVE your blog. Your home is so lovely. I adore your gingerbread houses. I wish I lived near for I would order one and some of your fantastic artwork. Thank you for the beautiful images you share. They make my heart sing and sing and sing. Your blog is a feel-good place to come to...Wishing you and your loved ones a blessed and beautiful season to remember...
    Love and hugs from Newfoundland, Canada
    Linda at Beautiful Ideas

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder. :)
    Ønsker deg en deilig romjul. :)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  12. Fortryllende vakre bilder som alltid:)
    Sånn nydelig kirke du har der hadde mine besteforeldre også, husker jeg syntes den var så nydelig:) bare synd jeg ikke fikke den den gangen de ble borte...
    Så kjempe flott bord du hadde dekket og med fyr i peisen ble det eventyrstemning hos deg:)
    Ønsker deg fortsatt herlige dager vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  13. Fantastisk fine bilder! Deilig julestemning:)

    God jul videre

    SvarSlett
  14. SÅ stemningsfullt og vakkert! Nydelig med bål i peisen. Fin den kirka du har på skapet.

    SvarSlett
  15. Så fin blogg du har, og for noen stemningsfulle bilder du har. Blir så inspirert av dem.
    Fortsatt god juletid.

    SvarSlett