søndag 29. desember 2013

En aller siste gang da........

Jeg kan bare ikke slippe taket helt på denne herlige juletid....også fikk vi så vakkert lys gjennom vinduene i dag også...så da ble det litt jule bilder herfra...for ALLER SISTE gang i 2013.

Det blir nok tomt på kjøkkenet nå når alt julestæsj skal snart finne veien til loftet igjen....
I år skal også pepperkakehusene få bli med opp....så får vi se om de holder seg gjennom et helt år slik som de andre pepperkakene jeg har spart på fra i fjor...hi,hi




Ja slikt som denne...hvem hadde trodd den var fra i fjor ? Denne er blitt oppbevart i en boks et helt år, og selfølgelig ikke spiselig! Men er fortsatt fin å se på :)
De små mosekransene kommer fra Hannas Skafferi.

Den gamle svenske boksen er blandt favoritt tingene mine her hjemme, og er virkelig vakker med naturmatriale i. Jeg ble overlykkelig da jeg fant den hos en god nabo som virkelig har sans for gamle vakre ting. Heldig var jeg som fikk kjøpe den denne gangen :)

Kjære alle sammen takk for de skjønneste hilsner på forrige innlegg...ja jeg blir som vanlig rørt og veldig glad...:)
Snart er det nyttårsaften og da er vi tilbake med litt nyttårs inspirasjon og 2013 års kavalkade!
                               

                    JULEKLEM FRA VIBEKE
                                     (aller ALLER siste for i år....: )

9 kommentarer:

  1. Ljuvligt med rött och vitt!
    Här tänker jag njuta lite till av mitt pynt innan det åker upp på vinden igen.
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  2. Kjempe kos med litt Jul til:)
    Nydelige bilder og vakker stemning som alltid:) man får virkelig Julefølelse av å titte inn til deg og det er så kos, for har ingen Julefølelse ellers....
    Ønsker deg fortsatt herlig kveld vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Hei;) Bare vis lekre julete bilder flere ganger du;) De er jo bare helt fantastiske;) Koser meg virkelig med å titte innom bloggen din.
    Lekker hylle du har der også;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  4. I like your decoration!! Happy new Year
    Elisa

    SvarSlett
  5. God morgen skjønne julejenten !
    No problem med litt julebilder til hos deg :)))) det er jo en FRYD å se på!
    Håper virkelig at pepperkakehusene holder seg til neste jul......spennende.
    Tenk at du egentlig er arkitekt......hi,hi pepperkakehus arkitekt ......flinkeste jeg vet om hvertfall !
    Snart nytt år.....i dag må jeg lage til hauger med godis til alle nyttårsbukkene som kommer i morgen....og DET er mange og VELDIG koselig!
    I morgen blir det pinnekjøtt her hos oss.
    Svigermor skal komme å spise med oss,så da må jeg jo dekke et fint bord selvsagt :)))
    Vel vi snakkes hvertfall i det nye året!
    TUSEN TAKK for så fin hilsen......ble rørt.....
    Ja,tenk om vi møtes på nyåret......DET hadde vært kos!
    TAKK FOR DET GAMLE KJÆRE VAKRE VIBEKE!

    God klem
    Camilla og gutta:)

    SvarSlett
  6. Vill tacka dig för den otroliga inspiration och massor av underbara bilder, du gett/visat det gågna året!
    Önskar dig ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram Tina

    SvarSlett
  7. Vibeke Hello! I just discovered your blog and I thousands of nice things to say to your post happen ... I have loved, you do some amazing photos! From today you have a new follower. Kisses and happy new year.

    SvarSlett
  8. Pretty much like this flower Thanks for sharing with me.

    IBCbet

    SvarSlett
  9. This is beautiful, very inspiring for Christmas 2018.

    SvarSlett