fredag 20. desember 2013

Dette hører min jul til..

Som dere vet står naturmatriale svært sentralt når det pyntes til jul hos meg . Det er altså ikke helt jul for meg uten EPLER og RØDE BÆR !...I dag viser jeg hvordan jeg bruker disse herlige RØDE små!
I trekasser funker nesten ALT....er det rart jeg ikke får nok av slike kasser...:)


Kristornbær er svært holdbare og holder liv
 i denne kransen lenge.


Her i herlig blanding med rødt engelsk servise....

Som tidligere nevnt kan man fint høste slike bær og legge de i fryseren til juledekorasjonene i desember.




En annen kombinasjon, epler og kongler ! Rustikk og ganske JUL dette...:)



Så enkelt som en kurv med epler ...ja det holder for meg også det..
I dag skal det kjøpes inn julens blomster og på listen står det roser,hvite og røde, amaryllis, tulipaner....og selfølgelig masse røde epler og kristorn !
Ønsker dere alle en kreativ julepyntende helg...åh! for en herlig tid :))))
                               VARM KLEM VIBEKE

13 kommentarer:

  1. Du altså Vibeke,er et oppkomme uten like med alt det fantastiske du viser :))))
    Nydelige bilder av så enkel,fin og naturlig julepynt :)))
    I helgen skal jeg fyre løs selv og plukke inn og pynte...håper dagene har nok timer bare ;)
    Blomster står på hanlelisten her også....så deilig å kjøpe inn og pakke ut og pynte med - koooos deg (det vet jeg forresten du gjør for det vises på bildene dine)
    God helg!
    Toveklem :)

    SvarSlett
  2. Helt, helt nydelig! Her senker virkelig julestemningen seg over meg ;-) Så vakkert!

    Ha en herlig lørdag! Kos deg masse og nyt den!

    Klem

    SvarSlett
  3. Flotte bilder med jule stemning. God jul til deg og dine.
    Klem Ingun

    SvarSlett
  4. Julstämning WOW!! Finfina bilder Vibeke :) En fin helg till dig. Kram Anna

    SvarSlett
  5. The Lantern's G*L*OW is sooooo Beautiful!*!*!
    Jeanine Burkhardt - USA

    SvarSlett
  6. So many beautiful reds...and I love that cup & saucer!

    SvarSlett
  7. I just love, love, love it all!! Thank you so much for the inspiration and for taking us to your magic home!! =) xo

    SvarSlett
  8. Åh så fina bilder du bjuder på! Underbar julstämning och massor av inspiration...
    Önskar dig en GOD JUL!
    Kram,
    Titti

    SvarSlett
  9. Herlig stemningsfulle bilder
    Hjertet var bare sååå fint. Du er så kreativ og flittig.
    Så masse glede du sprer. tusen takk.
    Nå må jeg legge meg.
    God natt. :)
    Ha en fin 4 søndag i advent imorgen.
    Klemmis

    SvarSlett
  10. We wish you a Merry Christmas,
    RW & SK

    SvarSlett
  11. Ja, jeg er helt enig. Røde bær og kristorn er liksom bare det som "alltid" har signalisert julen, for meg iallefall :)

    God Jul!

    SvarSlett
  12. Utrolig vakkert og man får ordentlig Julestemning av dette:)
    Hjertet du har laget var nydelig:)
    Ønsker deg en riktig GOD JUL:) nyt dagene og kos deg masse:)
    Varme juleklemmer Merete

    SvarSlett