torsdag 19. desember 2013

Det jules mere....

Til og med på soverommet nå:) For røde og hvite tekstiler gjør det skikkelig julete der inne :)
Sengetøyet er fra IKEA og de koslige putevarene er fra Kid. Det nydelige ullpleddet spanderte jeg på meg selv...i bursdagsgave i år. Grått på den ene siden og hvitt på den andre...heeelt fantastisk deilig og flott å se på også, det kommer fra Princess.Lengere ned i innlegget får dere se et glimt fra julereportasjen jeg var med å style for nesten et år siden....veldig gøy med et tilbakeblikk:)



Mere rødt og hvit jul hos meg....

Hadde store planer om å gjøre noen med hjertehalm kransen her ..men nå synes jeg den er fin og rustikk som den er...:) I fjor ble jeg spurt om jeg ville være med som stylist i en reportasje Liv skulle lage for Lev Landelig. Oj oj  oj så morro vi hadde det på denne vakre plassen .Følte at stilen min fant seg godt til rette i dette miljøet, så jeg storkoste meg fra første stund.. Virkelig gøy var det å se det flotte slutt resultatet også...Magasinet er nå å få kjøpt i disse dager:)

Tenk at vi fikk boltre oss i et slikt miljø...helt fantastisk :) Føler meg heldig som fikk være med på dette og sier ikke neitakk hvis det skulle komme flere slike tilbud :)
Riktig god helg alle sammen! Tenk snart tenner vi det fjerde og siste lyset....også er det JUL...:)

                         KLEMMER FRA VIBEKE

2 kommentarer:

  1. Her var det masse flott og inspirerende, har lagt meg til som følger!
    Ha fine førjulsdager! Gry :)

    SvarSlett
  2. Så kjempe morsomt og givende å få være med på noe sånt:)
    Nydelige bilder som alltid og kjempe koselig du har det på soverommet ditt:)
    Skjønne bilder vennen:)
    Nå må du kos deg masse i Julen, slappe av og nyt dagene:)
    Ønsker deg en
    RIKTIG GOD JUL
    Klem Merete

    SvarSlett