søndag 1. desember 2013

Let your days be MERRY & BRIGHT...

Så er vi virkelig igang folkens..det er altså blitt DESEMBER
Varmt velkommen til herlig adventinspirasjon i god gammel gjenbruksstil. Hele tre modeller av adventstaker viser jeg her i dag.....  GOD 1. ADVENT ALLE SAMMEN ! 

Først ut er en modell NR 1 jeg har vært tro mot i flere år nå, den består av oldemors gamle saftflasker.Som pyntes med bånd og en liten grønn kvist. Her har jeg brukt eierkvister men granbar,furukvist og konglekvist er også koselig å bruke.

Arrangert sammen med mine små villepler og en gammel liten antikkhest. Den gamle hesten fant jeg hos en antikkforhandler i sommer.Tenk hvor mange små barn som har lekt og hatt morro med den:)

Ikke bare gammel her i år,neida det beste er jo å blande nytt og gammelt...Her er en ny pute fra Kremmerhuset, med et vakkert broderi i gammel stil.
Modell NR 2 består av en gammel kjeksboks i herlig rødt og rustikk...
En varm og morsom variant synes jeg:)

Så kommer modell NR 3 i en enda mere rustikk stil...En gammel trekasse med grønn mose og kongler..

Som dere ser kan man bruke det meste til en slik oppsats...
det er bare å bruke fantasien:)
Ved hjelp av naturmatrialer som mose,kongler,grankvister og epler er du allerede på lang vei :)
Kjenner jeg gleder meg virkelig til å dele masse inspirasjon og ikke minst få inspirasjon av alle dere der ute.
En skikkelig kjent og god julelukt sprer seg i huset nettopp nå.....mmmm... det lukter pepperkaker.
Joda her bakes det pepperkaker og kanskje et lite hus eller to skal bli til i løpet av kvelden......:)

                                     GOD NY DESEMBER UKE ALLE SAMMEN!
                                                               KLEM VIBEKE

22 kommentarer:

  1. Hei vakre du:)
    Som alltid kommer du bare med helt unike vakre bilder og herlig inspirasjon:) liker så utrolig godt å bruke naturen til pyntig så dette var bare skjønt:)
    LOVE IT:)
    Ønsker deg en herlig advents kveld vennen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Alt var så vakkert!!!!

    Ynskjer deg god advent!

    SvarSlett
  3. toutes tes compositions sont Magnifique chaleur certaine pour une magie certaine !!! ( beau le rouge )

    SvarSlett
  4. You make the simple things look so beautiful and you make it look so easy! Truly inspiring!

    SvarSlett
  5. I LOVE your blog!
    Buon Avvento!!
    Maurizia

    SvarSlett
  6. Men så vackert!!! Du skapar de vackraste bilderna och kudden är så underbar. En fin adventskväll till dig. Kram Anna

    SvarSlett
  7. Virkelig nydelige adventsstaker alle tre! Her er det helt enkle kubbelys med skilt og hyssing i år.

    SvarSlett
  8. Åhhh...himmel så nydelig!!! Det er ingen som kan pynte så fint som deg til jul, Vibeke!! Jeg pinner ivei..hihi...Utrolig lekre bilder fra kjøkkenet ditt i forrige innlegg også!! Ha en fortsatt fin 1. adventshelg og en ny fin uke!
    Klem fra Jorunn

    SvarSlett
  9. Alla tre är helt underbara på sitt sätt! ❤️
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  10. Merry & Bright du altså!!!!
    Vakkert vakkert....finner ikke ord snart!
    Takk nå sparte jeg DE pengene på å kjøpe juleblad:)))
    I love your blog:)

    Kiss & love fra din største beundrer i Bergen :))))

    SvarSlett
  11. Å så nydelig Vibeke;) Tusen takk for at du blogger og viser oss andre noe av det fantastiske du lager.
    Ønsker deg en flott adventstid;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  12. Åh vad vackra bilder på underbara ting!
    Kram/Lena

    SvarSlett
  13. Det er jo bare så lekkert! :-) Men... jeg skjønner ikke at du tør å ha så mye kvist og kvast ved lysene. En glo, og det vil ta fyr ganske så kjapt :-/ Nå er jeg litt over middels redd for husbrann altså, men likevel.

    SvarSlett
  14. Nydelige adventsstaker! Jeg likte alle kjempegodt, klarer ikke bestemme meg for hvilken jeg likte best.. Du tar veldig fine bilder og det er morsomt å følge bloggen din! Ønsker deg en fin dag!

    SvarSlett
  15. Hei igjen Vibeke! Du lager de nydeligste adventsstaker, syns alle var så skjønne! Ønsker deg en riktig god adventstid! :)

    SvarSlett
  16. Vilka stämningsfulla bilder.
    Så vackert.

    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  17. Så nydelig!!! Du er så flink til å sette det sammen til en herlig miks,.blir varm om hjerte jeg!!! God adventsklem fra Snipetorpfrua <3

    SvarSlett
  18. For en fantastisk blogg. hær skal jeg koooose meg lenge i kveld imens mannen ser western på tv...;)tjihii...legger meg til som følger. god 2 søndag i advent ønskes deg=)

    SvarSlett
  19. Haloo pak^^

    Kami dari SENTANAPOKER ingin menawarkan pak^^

    Untuk saat ini kami menerima Deposit Melalui Pulsa ya pak.

    *untuk minimal deposit 10ribu
    *untuk minimal Withdraw 25ribu

    *untuk deposit pulsa kami menerima provider
    -XL
    -Telkomsel


    untuk bonus yang kami miliki kami memiliki
    *bonus cashback 0,5%
    *bunus refferal 20%
    *bonus gebiar bulanan (N-max,samsung Note 10+,Iphone xr 64G,camera go pro 7hero,Apple airpods 2 ,dan freechips)

    Daftar Langsung Di:

    SENTANAPOKER

    Kontak Kami;

    WA : +855 9647 76509
    Line : SentanaPoker
    Wechat : SentanaPokerLivechat Sentanapoker

    Proses deposit dan withdraw tercepat bisa anda rasakan jika bermain di Sentanapoker. So… ? tunggu apa lagi ? Mari bergabung dengan kami. Pelayanan CS yang ramah dan Proffesional dan pastinya sangat aman juga bisa anda dapatkan di Sentanapoker.

    SvarSlett