mandag 16. desember 2013

Herlig i rødt !

Jeg har virkelig bydd på rødt i heimen i år..og i år har det bare tatt ekstra av :) kombinasjonen rødt og hvitt er bare et så friskt og herlig innslag i interiøret synes jeg. I høst plukket jeg rognebær å frøs de ned, slik at de kunne brukes i julens dekorasjoner.
På sverigeturen i helgen fikk jeg med meg disse røde herlige gløggkoppene fra INDISKA og "polkagris" kannen er fra Vasterlage En av mine absolutt favoritt butikker er nettopp sistnevnte...finner alltid noe her :)







Ønsker også å dele en blogg med dere i dag som virkelig har varmet et Vibeke hjerte i de siste månedene av dette året. Nina har her laget et jule inspirert innlegg av Jul med Vibeke design på bloggen sin i dag. Veldig gøy å se hva hun setter sammen.Innlegget og bloggen finner du her :http://theglorydayspost.com/2013/12/16/christmas-my-favorite-norwegian-blogger/.


                         KLEMMER FRA VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Love all the vibrant red. Very pretty dishes, fun cookies have a merry blessed Christmas

    erika

    SvarSlett
  2. Åhhh...så fint! Vilka färger..ja rött är alldeles underbart, jättefina julbilder!
    Kram Titti

    SvarSlett
  3. Those are the cutest coffee mugs! As always, I love your photos. My Pinterest boards are full of them!

    Kaille

    SvarSlett
  4. Hei på deg kjære venn!!!
    Skikkelig polkagris jul hos deg!!!
    Så herlig!!!
    ser at du også har gamle koselige kjøkkenhånkler.
    Så ikke det før nå, at vi har lagt ut bilder av det begge to.
    Det betyr jo bare at vi har lik smak det!!!

    Håper du koser deg i førjulstida!

    stor klem fra Anne-Marit

    SvarSlett