tirsdag 3. desember 2013

Jeg ser STJERNER!

Så er vi tilbake med et lite koselig juelaktivitets tips nå i desember...Å lage sine egene dekorative stjerner eller hjerter i papirleire!
Leiren får du kjøpt på Panduro og heter "Silkies". Tørker hurtig og det passer meg ypperlig...som er av typen "skulle gjort det i går"....:)) Disse kan du bruke til å dekorere en enkel grein,pynt til årets juletre eller bruke som tilogfra lapp på pakkene i år......

For å få til mønster jeg viser i dag kan du bruke et lite treornament og for å få til de taggete kantene bruker du bare en liten trepinne som du dytter lett langs kanten. Man kan også bruke blonder og andre gjenstander som danner en struktur...Disse er trykket ut i pepperkakeformer.









Travle TRAVLE dager har vi her nå...noe jeg ikke er fullt så begeistret for...Jeg vil jo bare at desember skal være KOS... jeg men noen ganger blir det bare sånn. I dag skal resten av juleutstilling opp på Hydro Næringspark. Håper mange føler for en personlig julegave til seg...eller til noen de er glad i dag der også. De siste dagene har det jevnlig vært kunder innom å fått med seg litt bilder. Kan ikke si annet enn at jeg er suuuper fornøyd,ca 40 bilder er så langt  blitt solgt fra juleutstillingen i år....:)
Men en ting som har blitt puslet med på desemberkveldene er årets pepperkakehus......Åååå! DET har vært KOS det....I de nærmeste dagene byr jeg på ekte  PEPPERKAKE GLEDE herfra...det er blitt min juleaktivitet NR 1 det :)))
Ønsker dere alle fine ,rolige...og vakre desemberdager!KLEM VIBEKE

18 kommentarer:

  1. superbe tes réalisations que de talent il faut être doué quand même !!! et tout cela
    dans un décor de rêve que du bonheur......

    SvarSlett
  2. Så fine stjerner du har laget!! Kjempefine til å dekorere ulike ting med! Nydelig som dekor på glassflaskene med granbar! Ha en herlig dag!:)) Klem

    SvarSlett
  3. Hei Vibeke.
    Så koselig pynt og fine bilder du viser. Jeg har av eb eller annen grunn ikke kommet over bloggen din, men nå er jeg glad for at jeg har, det er så koselig her.

    Etterhvert som jeg rullet nedover siden dro jeg plutselig kjensel på bilde av sjenken med tallerkenhylla over. På en facebook side som kalles" I believe in the magic of christmas" lastet jeg nemlig ned et vilde til min blogg, som nå viser seg å være fra deg. Jeg har linket under med adresse til din blogg og håper det er ok. Jeg viste ikke at jeg "stjal" bildet fra en annen blogger. Og takk for alle fine bildene og stemningene du viser. Jeg blir nok fast følger heretter. Ha en fin dag.

    SvarSlett
  4. Dobrý den Vibeke,
    krásné hvězdičky, krásné všechno !!!!
    Moc se mi líbí váš blog.
    Zdravím z České republiky, Martina

    SvarSlett
  5. Så fine de ble ;-) Tror jammen jeg skulle vært en tur på Panduro jeg... i går... ;-)

    SvarSlett
  6. Nydelige stjerner! Jeg synes det er så vanskelig å ta fine bilder nå i mørke desember, skjønner ikke hvordan du får til så fine innebilder :) Ha en fin adventstid til deg og. Klem fra meg!

    SvarSlett
  7. Så nydelige!
    Nyt dagen!

    klem Hilde

    SvarSlett
  8. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  9. Det var söta stjärnor o hjärtan !!! Jag har gjort mina i vanlig trolldeg. Så underbart vackra adventsljusstakar du visade i förra inlägget oxå...jag vill ha alla tre !!
    Har så mkt fina bilder ifrån dej på pinterest !

    Stor kleeeem och må så gott

    SvarSlett
  10. Nydelig Vibeke,jeg koser meg her inne,myyye vakkert. <3
    Ha en herlig adventstid.
    Klem Mette.

    SvarSlett
  11. Hei skjønne vennen!
    stjernene og hjertene du har laget er så fine. De kunne du nok solgt mange av...- Kanskje du lager disse til neste års juleutstilling? Jeg kjøper gjerne!!!
    Masse lykke til på utstillingen i dag!
    Og kos deg masse i adventstida.
    Den er helt magisk, full fart og mye som skal gjøres, men også mye kos og julestemning!!!

    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  12. Helloooo Vibeke...
    MORE Wonderfully Creative Vignettes!*!*!
    LoVe the White Bucket... White Stars... - Against the Dark Branches!*!*!
    Jeanine Burkhardt - USA

    SvarSlett
  13. Å du blinkende stjerne i Porsgrunn ❤❤❤
    De stjernene er såååå flotte!
    Jeg lagde i fjor, men de ble IKKE slik som dine nei.... Merkelig altså ;))))
    Kos deg videre kjære venn.
    For meg er du en stjerne i ALT du gjør!
    Dagens kliss, men det får du tåle ❤❤❤
    Kissess fra moi ;))

    SvarSlett
  14. Sååå fina stjärnor! ⭐️
    Och dina ljusstakar i förra inlägget var underbara dom också!
    Ha det fint!
    Kram
    Jenny

    SvarSlett
  15. Hello Vibeke,

    So WONDERFUL posts, previous, too!! Really beautiful decoration♥

    I wish you happy Advent time!

    Many hugs, Marikki

    SvarSlett
  16. STRÅLENDE VAKKERT:)
    For noen vanvittige, nydelige og inspirerende bilder:)
    Stjernene var jo bare utrolig flotte og så dekorative til alt mulig:) Elsker at du bruker så mye natur inn i alt du gjør, det gir en egen steming :)
    Og de hvite kremmerhusene dine var bare skjønne:)
    Flink du er vennen:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  17. Hvor får man tak i treornamenter eller noe tilsvarende? Dette vil jeg gjerne kopiere!

    SvarSlett