tirsdag 10. desember 2013

Gaven som er pakket inn med JULEGLEDE!

Det er tid for innkjøp av julegaver og mange er nok ferdig allerede....jeg er ikke blandt de....Her har vi fortsatt litt igjen :) Jeg er av typen som liker å pakke inn mine gaver selv og gi de et litt personelig preg.
I dag viser jeg hvordan det kan gjøres med enkle grep.

Papiret jeg viser her i dag kommer fra Panduro.
Når gavene skal pakkes inn lager jeg meg en koselig
krok i stua eller på kjøkkenet.
Julemusikken som har vært med oss lenge her i huset
(tror ikke jeg skal nevne HVOR lenge..:.)
er et "must"til denne aktiviteten:))
Fint papir skal synes:) Da er dette en ypperlig 
kurv til nettopp dette. 

Så var det merkelappene, som gjør prikken over i èn....Her har jeg brukt Silkiesleire , en papirleire som er enkel og fin å jobbe med.Jeg har kjøpt min leire på Panduro. Det går utmerket å skrive med en penn bakpå disse også.


I år går jeg for sløyfebånd i ulike mønstere og rødtoner.
.disse kjøper man meget rimelig på Kremmerhuset og Princess.
 For å lage merkelappene under her
 har jeg brukt stempelmaskiner fra Panduro.
 Tidligere satt jeg å klippet slike ut for hånd, men nå skal jeg si det går unna når man har slikt redskap i hus :)



Mange av disse bildene her kan man nå se i Magasinene som kommer ut i Notodden, Bamble og Øvre Eiker . Denne gangen ble det forside på meg også..juhu! Aftenposten kommer også ut med en artikkel om hvordan lage din egen julepynt. Der er Vibeke Design med et bidrag, nettopp med Silkiesleiren jeg viser her i dag. Artikkelen kan du se HER.



Ønsker alle en fantastisk onsdag og TAKK til alle som ønsket å bli medlem i Vibeke Design på facebook
i går :) I dag skal jeg gjøre litt stas på mennesker jeg setter stor pris på, en gjeng jeg hver dag har stor glede av å jobbe med de aller minste i barnehagen min:) Så idag har jeg nok å henge fingrene i.. det skal skapes julekos i heimen i kveld:))

KLEM VIBEKE





12 kommentarer:

  1. Så fint inslagna paket, verkligen vackra.

    Ha en fin dag
    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  2. de très jolis emballages fait avec soin ! c'est superbe...
    il est ou le mien ???? JE RIGOLE .....
    bonne journée et attention aux petits doigts....

    SvarSlett
  3. Veldig fin innpakning! Jeg setter selv veldig stor pris på presanger som er pakket inn fint. Jeg synes innpakning er veldig gøy og bruker å ta på meg ansvaret hjemme hos meg (det blir ikke like fint som din vel og merke) I år har jeg kjøpt et disneypapir med motiv av mikke mus og minni og røst og hvitt bånd som alle får pakket inn presangene sine i. Store som små. Jeg likte veldig godt merkelappene dine!!! Ønsker deg en fin uke! :)

    SvarSlett
  4. Fin fine pakker <3 heldig de som får disse ;) Selv syns jeg at innpakkningen er halve gaven!!! Kos deg i kveld Vibeke,.håper at vi kan treffes om ikke altfor lenge <3 Klem fra Snipetorp

    SvarSlett
  5. så nydelig innpakkede gaver!! Kan man åpne disse da?? De er jo en pynt i seg selv :) herlige merkelapper også.

    så gøy med så mye publisitet! men det er jo ikke rart, du er kjempeflink og inspirerende :)

    SvarSlett
  6. Så fine pakker Vibeke! Og fint innlegg! :-)
    Jeg har akkurat startet blogg for Mille Moi. Og vil med dette invitere deg til å være med på deres lanseringsgiveaway der du kan vinne flotte premier for kr. 2.696,-. Følg denne linken:
    http://millemoi.blogspot.no/2013/12/stor-giveaway-vinn-flotte-premier-verdi.html
    Ønsker deg og dine en fin førjulstid!
    Beste hilsen
    Franciska :-) (Franciskas Vakre Verden)

    SvarSlett
  7. Pakking av pakker er jo en sann fryd;) Dine er jo både delikate og julete. Nydelige bilder som er fulle av inspirasjon;.
    God onsdagskveld til deg;)

    Klem fra Ann-Mari

    SvarSlett
  8. Wonderful paper and you have such a lovely home!
    I ordered solme weeks ago this paper in Sweden and love it!
    So I can pakking fine pakker for christmas, I hope!
    Love it.
    I hope you have such wonderful photos again for us!
    Greetings from Germany, Irmi

    SvarSlett
  9. Å for noen herlige pakker ❤❤❤
    Veldig kjekt at du kom på første siden ! Vel fortjent kjære venn ❤
    Natta klem til deg❤❤❤

    SvarSlett
  10. Så lekkert pakket inn!! Nydelige bilder!
    Det hvite og grå pleddet var utrolig fint!! Ha en herlig kveld:) Klem

    SvarSlett
  11. Så nydelig du har pekket inn:)
    Må være en fryd å få disse koselige gavene:)
    Klem Merete

    SvarSlett