fredag 13. desember 2013

"God jul i stua"

Nå begynner det å ligne litt jul i stua....endelig må jeg si :) Mine røde engelske tallerkner skal få pynte og "jule" opp skapet vi lagde oss i sommer av gamle vinduer:) i selskap med granbar og epler...ja da blir det komplett for meg:)



Buskbom og granbar er satt sammen her.





Juledekorasjoner er morsomme å lage og i år bruker jeg mine gamle bokser...veldig sjarmerende å bruke de på denne måten....flere modeller skal lages i neste uke...for det nærmer seg VELDIG VELDIG fort..... fortsatt må bilder males....og andre ting fikses. Så desverre ikke så mye julekos i dagene fremover her,men den kommer nok SNART!!
Riktig god helg alle sammen!Klem Vibeke




15 kommentarer:

  1. Åh, nå fikk jeg skikkelig julestemning! Så utrolig koselig hos deg!

    Ha en fantastisk helg! Her er det snø i luften og bakken er dekket av et hvitt teppe. Nå får vi bare håpe at snøen holder seg ;-)

    Klem

    SvarSlett
  2. Så fint pyntet. Flotte bilder....
    God jul!

    Klem
    Ingun

    SvarSlett
  3. Jeg liker veldig godt at du har pyntet med epler, det var veldig fint :) God helg, hilsen Ingrid !!

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Hei
    Gledar meg alltid til å gå inn på bloggen din, blir rett og slett glad av den gode stemninga du er så flink til å skape. Flotte engelske tallerka, passa så godt i lag med buksbom.
    God helg frå Tove

    SvarSlett
  6. Du pynter så nydelig i heimen din :)
    Eg blir utruleg inspirert av deg og bildene dine <3
    Ønsker deg ei fortsatt fin helg !
    Klem / Janne

    SvarSlett
  7. Nydelig som alltid, den boksen var vanvittig fin, super til amarylliser. Jeg bruker også mye gamle bokser til juleblomster, men har ingen som er så fine.........
    Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  8. Så artig med skapet! Jeg har siden i sommer hatt to slike vinduer stående, i håp om å få snekkerånden over meg, for å lage nettopp ett skap. Det er ferdig tegnet, og er i grunn prikk likt det du viser her! :-) Med ett sånt resultat tror jeg jeg må få ut finger`n å sette i gang!

    SvarSlett
  9. Vidunderlig vakkert:)
    Det skapet ditt er bare nydelig:) LOVE IT:)
    Her er det virkelig Jul i stua nå:) du er kjempe flink til å gjøre det utrolig koselig rundt det:)
    Her i huset blir det lite Jul i år, går i oppussing både i mitt nye hus og min datter sin leilighet om dagene, går nesten døgnet runt, så nok å gjøre......
    Ønsker deg fortsatt herlig helg
    Klem Merete

    SvarSlett
  10. Så tjusigt du gjort och de där röda tallrikarna är bara så fina!!! Vackert med plåtburken och amaryllisen :)) En trevlig helg till er. Kram Anna

    SvarSlett
  11. Sooooo Cozy!*!*!
    Another lovely vignette...
    Jeanine Burkhardt USA

    SvarSlett
  12. Så nydelig du har pyntet! Man kommer virkelig i julestemning av å gå inn på bloggen din!:)) Ha en fin 3. søndag i advent:) Klem

    SvarSlett
  13. Lovely pictures.

    Kisses from Barcelona (Spain)

    SvarSlett