søndag 15. desember 2013

Rustikk jul

Hei alle sammen! En litt hektisk start på helgen ble det men så landet vi litt på lørdag...heldigvis:)
Lørdag tilbragte vi i Strømstad hos mine foreldre, og det blir ikke orntlig jul før jeg har vært der..:)
Strømstad er blitt en by jeg også er blitt veldig glad i og henter masse inspirasjon på disse trakter. Jeg må alltid på besøk til butikken til Hanna med Hannas Skafferi. Hun har en aldeles skjønn blomsterbutikk og jeg finner ALLTID noe der. En av tingene som ble med denne gangen er halmstjernen jeg viser på bildene her..:)

Amaryllis i disse tonene...er jeg veldig svak for....:)
De er som kunstverk..og en stor juleglede for meg :)
Granatepler er blitt en del av pynten til jul.

Inne på arbeidsrommet mitt er det nå begynt å bli litt jul,har jo malt malerier helt til i dag der inne, så der inne har det bare vært kaos....MEN denne uke skal både jultre og annet komme inn her:)))En absolutt herlig følelse er å kjenne at man ENDELIG begynner å kjenne litt ro og ekstra juleglede av å ha kontroll:))
Oppi den gamle striesekken begynner det å fylles opp med gaver...:)
Puten er et kreativt samarbeid  med svigermor og meg...Jeg har skrivd og hun har brodert :)

Jeg kan love dere flere røde innslag med masse JUL i dagene fremover...:) Håper vi ses og VELKOMMEN til mine nye følgere :) Veldig gøy at så mange finner veien hit til Vibeke Design og ønsker å følge..TUSEN TUSEN TAKK :)
                                  KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Å hei kjære venn ❤️
    For en aldeles nydelig amaryllis !!!!
    Ja et kunstverk .
    Bildene dine er også som vakre kunstverk....helt herlig inspirasjon og sann GLEDE å titte innom deg❤️❤️❤️
    Må du ha en flott ny uke vakre.
    Så snakkes vi !

    Kyss,klapp og klem ❤️

    SvarSlett
  2. Så vakre amaryllisene var, skjønner godt at du falt for dem.
    Flott å kunne samarbeide med svigermor om så flotte prosjekter. Puta er jo kjempesøt.
    Masse juleklemmer fra Marit

    SvarSlett
  3. Herlig julestemning her hos deg :-)

    SvarSlett
  4. Beautiful, natural decorations.

    SvarSlett
  5. Very interesting ideas. Your decorations for Christmas are great !
    I wish a happy Christmas.

    Tomaszowa:)

    SvarSlett
  6. Alltid lika fint att titta in hos dig!! En riktigt skön kväll & en riktigt riktigt GOD JUL! Kram,C

    SvarSlett
  7. Alt er bare så utrolig vakkert og det har en kjempe koselig stemning:)
    Nydelige bilder som alltid og du inspirere hele tiden:)
    Klem Merete

    SvarSlett