fredag 27. desember 2013

Nye små venner....

Så kan også jeg ønske små MAILEG nisser velkommen i hus ! Tenk at jeg har gått å sett på disse i flere år uten å gjøre mere ut av det...til i år da. Da lå det faktisk et par stykker under juletreet til meg også :) Synes de er såååå sjarmerende i sine herlige antrekk og fine farger....noe sier meg at det blir forrøkelse neste år.....:)

Synes de passer godt inn i den rustikken julen vi har her hjemme...
Å joda vi har også RØD jul , hele underetasjen går i røde toner....her i huset har vi jul for alle og enhver..:)
                              Se den lille griseknoen da!....SØT!





Man blir rett og slett bare GLAD av å omgi seg med disse :)




Da ønsker mine små venner og jeg dere en herlig helg...den aller siste i 2013 faktisk !
I helgen skal det jobbes med årskavalkade her på Vibeke Design....oj,oj,oj..det blir jammen en utfordring å gå gjennom alle bildene for så å velge ut...har vel på følelsen at det blir som de andre jeg har bydd på...det blir nok et LANGT tilbakeblikk siden det er alltid så vanskelig å velge :)))) Vi ses alle sammen!
                                            KLEM VIBEKE

8 kommentarer:

  1. Så koselig med maileg-nissene. De passet perfekt inn sammen med de vakre amaryllisene og alt det andre du har satt sammen. :)

    SvarSlett
  2. Så koselig julepyntet hos deg, rødt hører julen til. Lekre bilder, fortsatt gode romjulsdager til deg.

    SvarSlett
  3. De Maileg-figurene er kjempesøte, de passer fint inn hos deg, heldig som fikk de. Nydelige bilder som alltid.
    Ønsker deg fortsatt fine dager!
    Klem fra Signe.

    SvarSlett
  4. Så söta små tomtar! Superfint hemma hos er!
    God fortsättning, kram Suss

    SvarSlett
  5. Åååå jeg smiler med deg :)
    Klart du må ha Mailegnisser,man blir jo så glad av og glad i desse skapningene,og du har jo pyntet og stylet såååå fint.Tror Mailegene var "Meant for You"!!!!
    Litt småsur på min Amaryllis,som i følge "bruksanvisningen" også skulle få slike "fartsstriper" på blomsten,men selv om min også er flott og fin er stripene ikketilstedeværende!!!!!Jaja,naturen råder man ikke med ;)
    Kos deg siste helgen i året- skal jeg ;)
    Toveklem :)

    SvarSlett
  6. I love, love, love your wonderful decoration! Amazing pictures, full of inspirations!

    Klem Birgit

    SvarSlett
  7. How much beauty and goodness! Thank you, Vibeke.

    SvarSlett