torsdag 6. september 2012

Det er høst !

 Så er høstkveldene begynt å bli mørkere og kaldere..åh! Jeg kan kjenne at jeg liiiker det:))Som dere kan skimte bak trauet med høstblader og lys,begynner et inspirasjonssted å ta form. Et sted jeg skal stå å være kreativ i høst og vintermånedene. I de gamle trekassen skal det snart fylles opp med de herligste naturmatriale,kongler,mose,kviste og kvast...Ohhh! kjenner jeg gleder meg alerede:)))



Levende lys i alle varianter er et must i tiden vi er inne i. Noe jeg elsker å ekstrimentere med...dette vil nok også komme til å prege bloggen etterhvert..
Her i en gammel glasskrukke..
Her ligger det noen glimt fra meg i "action" ved dette bordet i fjor.
 Kjennes godt å vite at det er HELG i morgen,håper den blir fyllt med høstkos for dere alle:) Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. *Sukk* høst er fint!

    Nydelige bilder :) Klem

    SvarSlett
  2. Åh, helt herlige foto, Vibeke! Så vakkert med de kassene og fatet med lys og bær. Nydelig. Jeg skal plukke inn rognebær, men de er ikke helt røde enda, skal vente noen dager til. Supre bilder som jeg må se mer på. :))

    SvarSlett
  3. Ja høst kan vi like!
    Så koselige bilder kjære!
    Her er skikkelig surt og regn i dag...
    Masse levende lys og hele 2 stk nye gensere til Camilla i dag!
    Tror jeg har litt feber ennå siden jeg IKKE har kjøpt blomster i dag,he,he.
    Ja,jeg og blir ekstra kreativ når det er høst...
    Så koselig å fylle opp alle de tøffe kassene dine med ting fra naturen.

    Du er så god Vibeke....ville bare si det...
    Klem camilla.

    SvarSlett
  4. Så flotte høstbilder :) Nydelig trau :)

    jeg har hentet ned ett fra loftet, men det er såpass stort at det tar seg ikke helt ut på bordet.. :)

    Blir moro å se alt det kreative du finner på fremover :)

    SvarSlett
  5. Ja høsten liker eg også, flotte farger ute. Og ikke minst masse kos inne med levende lys, rundt omkring i huset. Ha en fin helg.

    SvarSlett
  6. Bellissime le tue foto!
    L'autunno è bellissimo nei suoi colori!!
    Forse verrò in Norvegia e potrò vedere il vostro autunno!!
    Un bacio dall'Italia!!
    Sabry!!

    SvarSlett