søndag 2. september 2012

Kreativt til dyr og mennesker!


MJAU!!!!på deg:)I dag har det vært en kreativ maledag her hjemme.Katteskiltet her skulle niesen min få i bursdagsgave,hun er veldig glad i katter og har tatt til seg to skjønne katter fra REDD DYRA her i Skien.Det er ganske så fint gjort synes jeg :)
 Hjemmelagede kort er det alltid på denne fronten...:) Da får jeg en liten mulighet til å klippe,lime og skrive litt vettu..hi,hi..Innpakkingspapir har jeg også DILLA på og vil si at jeg har et solid lager i alle type farger og mønstere. Her har jeg først pakket inn i grønt papir også tatt et annet i turkis mønstrete innslag rundt for å "freche"den opp litt:)Sånt liker jeg..:)
 Krabbesnører som dette har jeg alltid en eller annen bestilling på:)
Ikke bare vi mennesker som trenger husskilt men også dyr får jeg bestillinger til...Her er et skilt til lille Roger,hi,hi:) Folk er jo så glad i dyra sine og det vet jo jeg ALT om...Alltid noen som tror vi har tre barn, siden Nure også står oppført på vårt dørskilt:)))
De beste ønsker for kommende uke alle sammen:)Klem Vibeke

4 kommentarer:

  1. Oi, så søte skilt og kort du lager! Og ikke minst fiskesnørene, så artig!! Utrolig stas å få slike fine gaver som treffer interessen, du er kjempeflink!!

    Har kost meg med innleggene dine under her også :) Herlige septemberbilder og høstinnlegget ditt som ga litt julestemning likte jeg ekstra godt! Veldig koselig <3 Og enig med deg, det er koselig å holde på å stulle og stelle innendørs på slike høstkvelder.

    Ønsker deg en finfin ny uke, kos deg! Klem fra Gry :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg!
    Så nydelige skilt og krabbesnører du lager!!! Du er superkreativ og flink altså!!!
    Ha en fin søndagskveld. Klem fra Anne-Marit :)

    SvarSlett
  3. Vibeke hva finner du på???
    Jeg er helt imponert IGJEN!!!
    Er det mulig å lage så søte vakre herlige ting?
    Du er helt utrolig flink min skjønne venn!

    Ha en herlig ukestart snupp!

    Smil og klem på deg!

    SvarSlett
  4. Åå så koselig å lese på mandagsmorgen. :)
    Nå ble JEG glad Vibeke.. som du skrev til meg...

    For noen fantastiske gaver, skjønner ikke at det går an, at du klarer å lage noe nytt og så vakkert hele tiden. Og du inspirerer meg veldig med dine ideer, hjemmelagde kort og gaveinnpakninger. Såå utrolig fint min venn.

    Alle i Villavei er så glad for dine skjønne hilsninger , og vi blir så glad.

    Ha en fin ny uke, med glede og sang:)

    Klem fra Margareth

    SvarSlett