onsdag 19. september 2012

"Intet dør så vakkert som blader. I de varmeste,vakreste fargene jorden eier,kler de seg"

Farger som dette hjelper på en dag, hvor formen ikke er helt på topp...
Bassilusker har ankommet heimen desverre,så mor er ganske så tufs i dag.....Men uansett legger man merke til at trærne nå nærmest eksploderer i de flotteste farger:)


Rusten og ganske shabby er denne lykten,men så er det noe med den da...som jeg liker..:)Den rustne grønnfargen og fargene på bladet sier hvertfall: HØST!

 Tilslutt ønsker en av mine kreasjoner fra dagens malestund,en fortsatt gooood høstkveld til dere alle! UHUUUUU:)))
                       Klemmer fra Vibeke  

10 kommentarer:

  1. Å uhuuuu til verdens flinkeste!
    Så nydelige bilder av blader...sukk her råttner de bort....Skal bli sol til helgen da!
    Sikkert fordi jeg har danse soldansen....
    Huff det er så mange som er tufs for tiden,ikke bra!
    Men på blogg er det jo fint da...ingen smittefare..ho.hooo (ugle)...
    Nå har jeg endelig klart å nesten plante ferdig mine utekrukker.
    Og så har jeg bakt(bombe)
    Og laget hjemmelaget lapskaus til middag....
    Ja det var dagens selv skryt!
    Håper du kommer deg raskt min venn,godt du har Nurevennen din da...han passer nok ekstra på tenker jeg.
    Uglen var bare så skjønn som det går an å bli!
    God kveld og god bedring.
    Klemmer...

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille venn:))Skikkelig god husmor du...nå fikk jeg lyst på lapskaus:)))

      Nydelig kveld til deg,klem Vibeke

      Slett
  2. Virkelig til å bli glad av disse skjønne fargene, bladene, kurven og bildene du har tatt. Vakkert, til høstens pris. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Hulda:)))Utrolig vakker ute nå:)

      Klem til deg!

      Slett
  3. Helt viunderlig... Så herlige farger..

    Go bedring . Håper du fort blir frisk.
    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Dette er nok den beste medisin du kunne få i dag.
    Nydelige bilder.

    God bedringsklem

    SvarSlett
  5. Tänk att du kan till och med få hösten att se helt fantastisk ut! Vilka färger!
    Man blir så glad.
    Den lilla ugglan är bedårande!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
  6. jeg elsker disse bladene og fargene. Minner meg om barndommen da vi plukket og limte de på papp... fine minner....

    Og jeg elsker bildene dine. og elsker å lese teksten og.. du er god du skjønneste Vibeke.

    Ja jeg elsker bloggen din.. Ble masse "elsker" her idag ser jeg.. jaja.. er så glad i dag for jeg har fri og har ryddevaskepyntedag her. og så har jeg fått laget meg en sengegavl og er så glad for det, og sola skinner og.. ja... da elsker jeg alt..:) hihi...

    SvarSlett
  7. Thanκ you too for taking the time to leаve an evaluation, it гeally hеlps othеr
    peoρle for making their e-cig buying decision'! Glad to find out you identified a product that worked for you!

    my website - green smoke review

    SvarSlett
  8. Нowdу I am ѕο gratеful I founԁ
    уour websіte, I really founԁ уou by erroг, while I was bгowѕіng on Aol for
    something else, Anyways Ι am heгe noω and would just likе to say many thаnκs for а rеmarkable post and a all round еxciting blog (I аlso
    love the theme/design), I don't have time to look over it all at the minute but I have saved it and also added your RSS feeds, so when I have time I will be back to read a lot more, Please do keep up the superb job.

    Review my blog :: rebeldesdanet.Com

    SvarSlett