søndag 9. september 2012

En herlig søndag !

 Heldige er vel vi som får besøk av våre danske venner idag,da er det helt klart vi må gjøre litt stas og kos på de :)

 Dere vet jo sikkert nå at jeg liiiker jo å ordne litt..og spesielt til fine anledninger som dette. Så høstkrans måtte det bli på bordet.

 Eplekake og deilige boller fyllt med makronefyll..og rosiner for de som liker det (bare meg her i familien som liker det da...vet jo besøket liker det også:)

 Kransen er laget av tørkede blomster,blader,rognebær og nyper. Alt er satt fast på en krans jeg har laget på forhånd av kvist. Den gjør seg godt på den gamle "låvedøra"..Så det ble bakgrunn for godsakene:))




Så nå er det bare å ta frem "dansken" i seg...Husker når jeg var yngre og ikke skjønte noen ting av hva danske sa,hi,hi.. Men nå går praten livelig og jeg skjønner nesten alt. Riktig hyggelig skal det bli:))Ønsker dere alle en herlig ny uke,klemmer fra Vibeke





10 kommentarer:

  1. Så flink du er :) Hælig blogg du har, nå ble jeg inspirert til og lage en høstkrans. Sikker på at besøket ditt får det koslig hos deg :) Ha en riktig fin uke du også <3 Elin Homstad

    SvarSlett
    Svar
    1. Så morro at det inspirerer:))Tusen takk for koslig tilbakemelding:)Hadde som vanlig veldig koselig,go og mett nå....

      Fin uke til deg også ,klem Vibeke

      Slett
  2. Såå otroligt fin blogg du har & du ger mig sådan inspiration!! Vackra, härliga bilder!! Kommer nog att följa med dig och en sådan fin höstkrans du gjort - en sån vill jag också göra! Fin söndag till dig! <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tusen takk Caroline:))Velkommen !
      Fin fin søndag til deg også!

      Klem Vibeke

      Slett
  3. Kjempe fin krans! Og så koselig dekket opp da- gjestene ble nok fornøyde kan jeg tro! :)
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Kransen er veldig enkel men samtidig stemningsfull for denne årstiden. Også er det jo litt morro at det kun er matrialer tatt rett fra naturen...helt gratis!Klem Vibeke

      Slett
  4. Herlige bilder!! Det bakverket ditt ser bare SÅ godt ut, tenker gjestene dine satte pris på forberedelsene dine! Nydelig krans, jeg må snart til å lage mer høstpynt jeg også. Ønsker deg en strålende kveld kjære deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Skal si vi koste oss,og er nå veldig mette...:)Elsker jo bare gjærbakst:)


      Klem til deg Berit!

      Slett
  5. Hold no opp hvad flott!
    Dette var smukt.....
    Å,så heldige venner som kommer til verdens skjønneste Vibeke!
    Snakk om å lage koooos....ja,dette er bare sånn du er tror jeg tralala....
    Nydelig krans og bakverk...deilig!
    Tenker dere har hatt en deilig stund!

    Må du ha en herlig ukestart min snupp!
    Knus på dig søde!

    SvarSlett
    Svar
    1. Å som vi koste oss og jammen fikk jeg litt fototips,så nå skal det eksprimiteres litt her fremover:))Tusen takk for dine ALLTID varme og gode tilbakemeldinger,du vet jeg setter STOR pris på de:))))Knus på knus herfra i kveld:)

      Slett