fredag 21. september 2012

Et blått inpirasjonsted !

 Velkommen til mitt nye inspirasjonsted..i vestfoldblått!Har lenge nå ønsket meg et slikt sted og etter at jeg fant denne kjøpmannshyllen på Finn for en stund siden, har ideene bare strømmet på...Det har nok tatt litt lengere tid enn vanlig med dette prosjektet,grunnet en influensa preget Vibeke. Men en smule gnist er tilbake i dag,selv om man skulle ønske å være helt kvitt hodeverken som kommer titt og ofte kommer på besøk...:(
 Var veldig i tvil om å kjøre alt i denne fantastiske blåfargen,men så slo jeg til (det er jo bare maling vet dere...:)Hyllen var opprinnelig irrgrønn og har stått i en landhandel på Hamar i sin tid.Den var malt i denne blåtonen når jeg hentet den, å ble heeeelt betatt av fargen som brukt mye fra gammelt av i Vestfold.Derfor fikk jeg med koden å malte det gamle kjøkkenbordet vårt i samme farge. Snakk om at det bordet får gjennomgå..hi,hi...:)Først kjøkkenbord,så hobbybord hvor jentene våre har laget de mest fantstiske barnekunstverk,så kjøkkenhagebord og NÅ er skal det bli en plass for hygge,kreativitet og inspirasjon!Det kaller jeg gjenbruk:)
 Alle mine blåskatter ropte nærmest om å få plass her,og nå kan de betraktes titt og ofte på sin nye plass:)

 
Kjære alle sammen riktig, GOD HELG ! Selv ønsker jeg meg en enegifyllt og kreativ helg,måtte det strømme på igjen:))
Klem fra Vibeke

16 kommentarer:

  1. Sååå vakker blå farge , har lyseblått på mitt kjøkken og elsker det :)
    Ha en strålende helg :)

    klem

    SvarSlett
  2. Sjovt passer jo lige til den nye lampe jeg har lagt på siden SMUKT rigtig dejlig weekend herfra søde.Knus Else

    SvarSlett
  3. For en nydelig blå hylle med mange fine skatter!
    De små fatene på nederste rekker der har jeg også:)
    Bordet ble skikkelig lekkert.
    Ja, her var det mye vakkert å hvile øynene på:)
    Ønsker deg en fin helg.
    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Nydelig blåfarge - så delikat!

    SvarSlett
  5. Så utrolig nydelig!! Så mye fint du har i blått. OG så flotte hyller!
    Inspirerende bilder :)

    Ønsker deg god bedring :)

    SvarSlett
  6. Så nydeligt. Likte denne blåfargen. En kjempeflott plass du har fått. God helg fra Liv.

    SvarSlett
  7. Noe av det fineste jeg har sett, så reint og delikat.
    Blått er godt :)

    Klem fra Inger

    SvarSlett
  8. Nydelig plass og ikke minst blåfarge :)
    God helg, vennen :)

    Klem klem

    SvarSlett
  9. Kära vän hoppas du snart är kry och pigg igen, inte kul med influensa.
    Vilken underbar blå färg förstår att du blev förtjust i den och så mycket vackert du har på hyllorna.Allt är en njutning för ögat som alltid när jag besöker dig!
    Stor kram och må så gott!
    Raina

    SvarSlett
  10. For en nydelig farge!
    god høsthelg til deg :)
    Ingrid

    SvarSlett
  11. Jättevackert har du ordnat :)
    Ha en fin helg!
    kram Tini

    SvarSlett
  12. Herlighet så flott Vibeke....
    Du imponerer stadig.
    Og blått er jo "din"farge og den kler deg godt!
    Vakkert med alle dine skatter der.

    Nå har jeg akkurat vært ute i solen og plukket masse høst som jeg skal pynte med i morgen da min storebror skal feire 50 år!
    Tale skal jeg holde også....heldigvis sammen med alle de andre søskene mine,trygges det!

    Må du ha en lovely helg og tusen tusen takk for en nydelig mail....
    Klemmer i fleng!

    SvarSlett
  13. Hei Vibeke. så nydelig blåfarge!!!
    Det ble kjempefint!! Og veldig gøy med gjenbruk da!!! Det er så deilig at det er helg!!!
    Og i morgen har jeg fri!!!
    Da skal jeg og ei venninne ta turen til Skrot Tor!!! Gleder meg veldig!!!
    Ha en fin helg! og fortsatt god bedring!!
    Klem fra Anne-Marit :))

    SvarSlett
  14. Herlighet så flott!
    Vakkert å samle dine blå skatter der.
    Ønsker deg en riktig fin helg, og masse god bedring.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  15. Dette ble superfint, og så mange nydelige blå-skatter du har, liker spesielt godt de fatene du har i mønsteret Rokokko (tror det heter det), det mønsteret som er i fatet under hyssingnøstet. Bestemor hadde servise i det mønsteret, så jeg har begynt litt å samle på det, men det er ikke så lett å finne noe av det. Minner meg litt om et skap jeg har på glassverandaen dette, jeg viste litt av det med en kopp med blåbær en gang, men føler ikke jeg er kommet helt i mål til å vise hele skapet enda, men det kommer ;-))

    SvarSlett