søndag 9. september 2012

Fram og tilbake...

Er like langt...:)Så var vi tilbake til utgandspunktet ..nesten..Ytterdøren har nå gått fra grå,til blå,til grønn og nå lys grå på kort tid.Et morsomt prosjekt må jeg si det har vært,for inngangspartiet blir helt forandret for hver ny farge som kommer opp:)Men nå er den blitt altså lys grå og skal få være det gjennom hele vinteren. Dette er en fin farge til "rammen rundt", dere vet kongler,mose,granbar,bjørkekvister ja alt som skal pyntes med når vintermånedene slår inn.
Herlige skinn og grå pute,er så glad i disse gråtonene kjenner jeg.Alt fra Home & Cottage.
 Et skikkelig grått ruskevær har inntatt Porsgrunn idag..Da blir det levende lys på bordet i hele kveld:))Deilig det!Ønsker dere alle en fantastisk god uke, takk igjen til dere som tar turen innom.Dere inspirerer..MASSE!   Varm klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. Nydelig til høsten og vinteren dette! Du finner på det, som min kjære bruker si til meg! :-)

    man føler seg så velkommen når man ser inngangspartiet ditt! Alltid koselig og nydelig pyntet! :-)

    Her har det vært kaldt og regnvær lenge. Igår gikk jeg meg en tur i skogen og plukket meg mose. Mangler en plante til krukkene mine på det nye inngangspartiet, så jeg må ut en handletur idag. Så det kommer nok bilder fra inngangspartiet de neste dagene. :-)

    En flott ny uke til deg min venn!

    SvarSlett
  2. Synest dette var et godt valg- Passet veldig godt sammen med fargen på gulvet også. Jeg likte også den blå fargen veldig godt- kasje litt pga av all den flotte stæsjen rundt?! Uansett -enig med deg den grå fargen blir nok en flott bakgrunn for "vinterstæsjet"!

    SvarSlett
  3. ET ord : Vakkert !!
    Ha en fin dag .

    klem fra meg

    SvarSlett
  4. Dette ble også kjempeflott :)
    Nydelig pynta rundt. Det skinnet ditt var jo kjempeflott!

    SvarSlett
  5. Så flott den kransen med kvister og rognebær ble. Nydelig. Plukket også rognebær i går, som jeg tenkte ha i lysthuset. Døra ser flott ut, syns jeg. Passet veldig godt med kurv og kvister som dekor. :)

    SvarSlett
  6. DU inspirerer!!
    Kjempefint inngangsparti. Pelsen er vakker!!!
    (ønsker meg slik jeg og...)

    SvarSlett
  7. Hei Vibeke!
    Det ble jo også fint!!!
    Lyse grått er en veldig fin farge. Og nydelige til den lilla lyngen, nå om høsten :)

    Det regner hos oss i Bamble også! Jeg synes det er surt og kaldt. Så i kveld blir det pledd og kakao og masse stearinlys
    . Samtidig med at bønner jakter på kjærligheten ;))
    Ha en fin mandag du også.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  8. Flott :)) Morsomt å følge forandringene på ytterdøren din, fine er alle fargene synes jeg:))
    Grått er flott

    Klem

    SvarSlett