onsdag 5. september 2012

Vill & Vakker

 Så var det onsdag,og mitt lille pusterom midt i uken.Denne dagen går til kreative syssler og ellers huslige gjøremål...så det går i ett!!Sommeren synger på det siste verset her hjemme nå,og pelargonene har nærmest tatt over vinduene..



 Skulle man kansje prøve å overvintre disse tro?
Uansett er denne nå vill og vakker der den vokser i alle retninger synes jeg. Pelargonene har virkelig gledet oss igjennom denne sommeren og vet at de skal gjøre det til neste år også..For jeg bare elsker disse:) God onsdag alle dere fine der ute, som beriker min hverdag..Tusen tusen takk for det! Klemmer fra Vibeke

19 kommentarer:

  1. Så flott pellis! :D Nydelig! Mine ble ikke så store, de regna bort.. :(

    Kjempeflotte bilder, mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  2. Hei på deg og Fin Onsdag :-) Jeg har også fri i dag og har tenkt å bruke dagen omtrent som du (jeg jobber forresten også i barnehage- som jeg har forstått at du også gjør?!) Ble glad da jeg tittet innom og fant nytt fra deg- like vakkert hver gang- og helt min stil( Du vet- slik jeg drømmer om at det skal bli en gang...!) Du har så mye vakkert og så vakre omgivelser og bildene er så vakkert komponert! Jeg drømmer meg helt bort!
    Mvh Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk Monica,så koslig tilbakemelding:)Stemmer at jeg jobber i barnehage,har gjort det i hele 20 år:))

      Klem Vibeke

      Slett
  3. Så flotte bilder, Vibeke:)) hvilken farge bruker du på alle de hvite møblene dine:) olje- eller vannbassert? Ha en fortsatt strålende dag:)) Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Siw:)Fargen heter "Chi",og bruker helst vannbasert slitesterk maling. Da tørker det fort,og det er godt for utålmodige mennesker som meg:)))
      Klem Vibeke

      Slett
  4. Nydelig blomstring på pelargoniaen din. Har også mange både inne og ute som blomstrer vakkert fortsatt. Nydelig innlegg under her også, flott den butten du har blomstrene i. Liker så godt det blå bordet ditt også.

    SvarSlett
  5. Så vakre og nostalgiske bilder!
    Pelargonier er mine favoritter også, måtte redde de inn før uværet kom:)
    Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:) Akkuratt denne har fått stått inne store deler av sommeren,har en tedens til å kose seg eksta i vinduskarmen:)

      Slett
  6. Hei Vibeke!
    Nydelige bilder du har tatt!
    Kos deg masse i dag og nyt dagen!
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Anne- Marit:))Har fått gjort masse idag,både kreativt og absolutt" must" ting...så da er jeg fornøyd:)))Klem til deg!

      Slett
  7. Å så fint dette var! Liker fargene og det godt brukte bordet, både dette og det blå i forrige innlegg! Legger meg som følger av deg, eg. Klem Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Velkommen til deg Lisbeth:)Takk for koslig tilbakemelding:)

      Slett
  8. Åååååå(bombe at jeg måtte si åååå)

    Så vakkkert hos deg!
    Mine pelargonia er helt som dine...syns de er så flott!
    Så herlig det var med de pærene på bildet,du kan style min venn.
    Formen litt bedre i dag,tror kansje jeg har fått bihulebetennelse...ja,ja nok klaging nå.
    Jeg har hatt en liten aksjon å reddet inn litt blomster i lysthuset...her regner de vekk....
    Så nå er det frodig med pynt kan man si...
    Ha en lovely kveld min lovely'e venninne.

    Knus knus

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk min venn:))Godt du føler deg bedre,men bihulebetennelse er ikke godt..
      Ønsker deg fortsatt den beste bedring <3

      klem på klem Vibeke

      Slett
  9. Det er bare så vakkert! Jeg rett og slett nyyyter bildene dine. De er så utrolig flotte. Helt fantastiske. Jeg storkoser meg her inne ;-) Takk, takk, takk ;-)

    Ha en koselig kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Herrlighet så koslig tilbakemelding,du er bare god du:)))Klem Vibeke

      Slett
  10. Så stooor den var blitt;) Her har jeg bare pelargoniaer ute, men i massevis. Har latt de overvintre et par år nå på et gjesterom. Prøvde å sette de i kjelleren et år, men da visnet de hen i glemselen. Nå har jeg slurvet med stellet de siste ukene, så disse bildene fikk litt fart på meg igjen. Imorgen får jeg ta en siste sjau mens de pynter oppp inn i høsten...

    SvarSlett