lørdag 8. september 2012

Velkommen til mitt røde høstbord !

 Hei lørdag ! Og FOR en lørdag det har vært så langt...Kjente det pirret litt i "loppisblodet" mitt i dag å tok derfor en tur til Skrot Tor.Det så virkelig dårlig ut til å begynne med å sa tilogmed til eldste dattra som var med "Nei,i dag blir det ingen fangst altså"...Men på veien ut dukket det opp både det ene og det andre:)Først så jeg noen herlige lykter eller den røde ble sett av dattra( det skal hun ha:)))også så vi bordet og spannet...Så da var det gjort:) Hurra for alle funna idag!!Jeg er strålende fornøyd,å kjenner bare på meg at disse tingene får man masse glede av fremover.

Strikkejakkene har også kommet frem og dette er en av favorittene. Jeg "bor" i slike plagg i høst/vinter månedene.


På veien hjem kjørte vi innom et annet loppis sted og fant et annet vakkert gammelt bord...Hva er det med meg og bord for tiden??? Nå blir det salg det er helt sikkert..kan ikke sitte med alle disse borda (desverre....) Så hold øynene oppe,for noe salg blir det utover høsten:)))Dagens ekkleste opplevelse var nok at oppi en stor glassboble flaske lå det noe...som jeg skjønte etterhvert var en død liten mus....Er ikke veldig glad i døde mus jeg,men fikk spylt det ut og flasken er vakker som bare det:)))Ja ja sånn er det med gamle ting,man må tåle litt smuss...og at en død mus dukker opp i ny og ne,hi,hi. Men nå blir det eplekake ! God lørdag skjønne folk der ute:)
                    Klemmer fra Vibeke

15 kommentarer:

  1. Fantastisk, Vibeke. Du er utrolig flink til å få gamle "skatter" til å skinne:-) Fortsatt god helg:) Klem Edel

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Edel:))Ja du vet jeg bare elsker sånt:))))God helg!Klem Vibeke

      Slett
  2. Helt FANTASTISKA bilder som vanligt!!
    såå vackert!

    Ha en fin helg!

    Klem

    Flisan

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig Flisan;)))God helg til deg! klem Vibeke

      Slett
  3. Så nydelige høstbilder! Og litt av noen kupp du har gjort :)

    Skal bake eplekake i morra, det blir nam! Har kjøpt fløteis, og sammen med lun eplekake er jo det bare himmelsk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk takk:))Eplekake kan aldri bli feil,kos deg:)))Klem

      Slett
  4. Nei nå ble jeg glad!
    Glad for å se DEG.....Du er jo sååå skjønn atte!
    Så koselige funn.....
    Nydelig laget til!
    Jeg kommer rett fra 4 timers jentebursdag hos storesøs....å så kos!
    Så nå har jeg tent masse lys og skal kose meg med guttene mine!
    Ha en herlig lørdag og såå kjekt å se deg du vakre venn!

    Smask og klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenker dere jenter har hatt det helt topp;) Blir jo det med solstrålen deg i rommet:)Skjønn lørdagskveld til deg og gutta,klem Vibeke

      Slett
  5. Nydelige høstbilder!!
    Herlige gamle skatter, slike bord faller jeg for også:)
    Ha en fin kveld, klem Hanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja klarte ikke å gå fra dette bordet:))Er virkelig fornøyd med funna idag:) Fin kveld til deg også,klem Vibeke

      Slett
  6. Flotte funn...heldige deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg synes også jeg var heldig! Tilogmed Skrot Tor synes jeg var heldig og hadde veldig god smak,hi,hi "Jo takk takk" strålte den blide å fornøyde damen tilbake da:))))

      Er så inspirerende å gå der,et fantastisk sted!Klem Vibeke

      Slett
  7. Så utrolig nydelig! DETTE er høstbordet sitt det! Se her folkens, det er slik det gjøres!:-)

    Fargene er helt fantastiske! Du er så god på detaljer! Inspirasjon på høyt plan her!

    Holder på å rydder bort sommeren ute jeg nå. Men det har vært så mye regn her i det siste at jeg har ikke fått plantet ned de flotte høstblomstene jeg har kjøpt. Kalden og vinden er bitende her også og da blir jeg så stiv i leddene at jeg knapt klarer holde rundt spaden :-) Håper på en dag med oppholdsvær nå, så jeg får pyntet ute! Og jeg må jo få ned noen løker også!

    En flott søndag til deg du flinke! Takk igjen for inspirasjon!Gir energi du... :-)

    SvarSlett
  8. så herlige farger! flotte høstbilder du har stylet! og den jakken har vi gså..!! min datter har den etter min mor da ho var ung, samme farger og og samme mønster, gøyt å se!
    takk for titten, kjempefint!

    SvarSlett
  9. finnes det mønster på en slik strikkejakke ??

    SvarSlett