torsdag 13. september 2012

Naturlig høstelig pynt !

 Hei kjære venner! Kvelden senker seg over huset,og når tusse mørket sniker seg på, er det så koslig å sitte å ha noe kreativt å holde på med.Her har jeg laget litt høstpynt av tørkede rognebær og nyper:)

Høst i entreen vår begynner det også å bli..Vi har en stor entree,og under trappen har vi en plass som jeg liker å pynte litt opp.
Den lille kommoden er fra Home & Cottage,og heter Lyngør.
Strikkejakkene og sokkene blir brukt flittig fremover,og når de ikke er i bruk er de fine å se på:)
 I morgen er det endelig helg,og det skal bli virkelig godt:)
Men først skal det jobbes litt og i morgen er det den årlige fotograferingsdagen! Det er alltid spennende å se hvordan den foreløper..med de små litt skeptiske,skjønne,pyntede herlige barna:))

             Riktig GOD HELG alle sammen,måtte den bare bli NYDELIG!!
              Klemmer fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. For noen skjønne hjerter Vibeke! Tror jammen jeg skal kjøpe meg ståltråd i morgen og lage noen til oss her hjemme :))

    Du inspirerer, det er det ingen tvil om!! :)

    Stor klem fra Feride :)

    SvarSlett
  2. Takk snille Feride:) Ståltråd er det alltid kjekt å ha i hus:)))Alt det andre finner man jo rett utenfor husdøra:)))

    Ses i morgen vi,Klem klem <3

    SvarSlett
  3. Din pyntehøne!
    Du bobbler jo over snart du av all kreativitet....
    Så koselig hos deg og så hjertevarmt!
    Nydelige ting du lager!
    Må du ha verdens skjønneste happy'e helg!
    Slå den du!

    Knis og klem....

    SvarSlett
  4. Ha,ha,ha ingen kan slå deg og dine herlige kommentarer:))))))))Kan det ha noe å si at du kommer fra Bergen også tro?,knis...og STOR GOD HELGE KLEM herfra <3

    SvarSlett
  5. Så fint det ble i entreen din, går med tanker om hva jeg skal finne på i min jeg også, har en kommode med speil over som sårt trenger å pyntes litt, har aldri tenkt på å pynte med strikkeplagg men det var jo ordentlig høstlig og fint.
    Fint i innlegget ditt fra kjøkkenet også :-D

    God Helg :))

    SvarSlett
  6. Kjempefine innlegg! Veldig inspirerende, jeg er ny følger! :))

    SvarSlett
  7. Du verden så vakkert..Likte veldig godt det hvite innlegget ditt også, du er virkelig en kreativ sjel..Godt det finnes noen som deg Vibeke..God helg klem fra meg..

    SvarSlett