lørdag 1. september 2012

Varmt velkommen!

               Med varme høstlige fargetoner ønsker vi SEPTEMBER varmt velkommen!
 Tro det eller ei så har vi begynt så smått å rydde vekk litt hagemøbler i denne varme høsttid vi har her nå...men man er lissom på en måte klar for litt innekos nå...
 I dag kan jeg klappe meg selv på skuldre å si "godt jobba",har nemlig levert et skap,tre stoler og litt annet skrot til selveste Skrot Tor. Skapet var med litt vemod å levere, må jeg innrømme...det malte jeg i lys aqua blått i våres..men har ingen plass til det desverre. Tror det var solgt før vi kom oss derfra:)
Ja jeg er blitt litt flinkere til å kvitte meg med ting nå.Jeg må jo bare inse at man ikke har plass..litt vanskelig for en møbelelsker som meg det....I morgen skal jeg begynne å lage meg et inspirasjonbord for høstelige kreativiteter.
Om ikke så lenge skal man jo ut å pløye skogen for kongler,mose,kvist og kvast...så da må det jo oppbevares litt innbydende,slik at man blir inspirert:))Åh!kjenner jeg gleder meg veldig til dette.Strålende 1 september alle sammen,varme klemmer fra Vibeke

8 kommentarer:

  1. Det var noen nydelige bilder!Jeg fikk lyst til å gå ut og plukke meg GULE blomster =) Takk for inspirasjonen.

    SvarSlett
  2. Så fint! Fant bloggen din idag, og den gir meg masse inspirasjon :)

    Gleder meg til jul :)

    Ha en kjempefin kveld! Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja godt det er flere som "tør"å si at de gleder seg til jul alerede:)))Velkommen så mye som følger:)

      Klem Vibeke

      Slett
  3. Hei Vibeke!! Jeg er også klar for innekos, og det som skal gjøres inne i høst. I morgen skal jeg nyte en fridag!!! Men på mandag bretter jeg opp armene og setter igang!!!
    Si fra neste gang du rydder og vil kvitte deg med noe. Vi har så lik smak, så det kan godt hende at jeg kan bli den nye eieren av det du rydder ut ;)) God natt til deg, og sov så godt. Og hjertelig takk for kjempekoselig kommentar inne på bloggen hos meg:)) Det er så koselig at du titter innom meg :) Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  4. Å så skjønne blomsterbilder i dag!
    Sol og energi hos deg.....akkurat som deg!

    Tusen takk for søt hilsen,litt bedre i dag....
    takk..hi,hi.

    Knus og klem på deg søde!

    SvarSlett
  5. Vakre høstfarger!
    Jeg elsker å komme innom bloggen din og la meg bli inspirert av dine vakre bilder!
    Ønsker deg en flott høstuke!
    Mvh Monica

    SvarSlett