fredag 28. september 2012

Ikke la deg lure.....


Hei fredag!! På denne litt grå og ruskete fredagskveld,fikk jeg lyst til å ta frem det lille rustne lyshuset mitt....:)Fatet fant jeg på loftet å ga det en omgang med pussepapiret....(pussepapiret er aldri langt unna her:))))
 Da får det gjerne den "looken"jeg vil..nemlig slitt og litt hvitt:)Husker godt når jeg kjøpte dette slitte lyshuset,han som solgte det til meg syntes ikke det var spesielt fint,men jeg bare lo å sa "jo det er akkurat slik jeg vil ha".Han bare ristet på hodet,hi,hi....
 Skjønner godt at noen fikk "juleassosiasjoner " nå...fikk jeg nesten selv også,hi,hi...

                 Skrinet er fra Kremmehuset.
 Lag deg en vakker fredagskveld du også- rett og slett fordi du fortjener det!!Goooood fredag alle sammen,klem Vibeke

10 kommentarer:

  1. Wow! så lekkert! nå fikk jeg litt julstemning!
    det fatet var jo bare rålekkert.
    Ja alt var jo lekkert.
    God steming på en fredagskveld.
    Nyt helgen !:-)
    klem

    SvarSlett
  2. Så mange flotte ting du har. Kjempe fint fat. Klem fra Liv

    SvarSlett
  3. Dette var bare sååå nydelig!!
    God fredag til deg også:)
    Klem Hanne

    SvarSlett
  4. Sjarmerende og vakkert du har gjort det. Likte så godt huset ditt, og ja, jeg fikk tanker om jul da jeg så bildene. ;)

    SvarSlett
  5. God helg til deg og dine også Vibeke!!!
    Fikk Julestemning av bildene dine i dag!!!
    Herlig!!

    Klem fra Anne-Marit :))

    SvarSlett
  6. Deilig julestemning:) Jeg liker den følelsen i september må jeg innrømme... Ønsker deg en fin helg:)

    SvarSlett
  7. Å god MEGET tidlig morgen min venn!
    Ja, i dag er vi supertidlig oppe for Victor skal på serie turnering med fotballen....
    Så første kamp starter 08.30.
    Ute er det helt mørkt ennå.

    Et nydelig fat du har...å det var fint ja.
    Sjarmerende med hus og lerkekvister.
    God stemmning.
    Du skal selvsagt få oppskrift på sjokoladekjeks.
    Sender den på mail jeg en av dagene.
    God helg da vakre vakre venn.
    Smil og klem
    Camilla.

    SvarSlett
  8. Så nydelig! Lerkegrenene er en herlig kontrast til det lyse!
    Alt er vakkert satt sammen!

    En flott lørdag til deg!

    SvarSlett
  9. Hold da så helt op hvor er det en smuk opsats men også et rigtig fint stemningsbillede meget smukt sammensats Knus Else

    SvarSlett
  10. Hvor er det smukt og stemningsfuldt! Så mange fine ting, du har.
    Og ja, der er mange, der synes vi er skøre, at vi elsker gamle og gerne lidt slidte sager. Men det kan jo lyse selv den mest dystre dag op, når vi går og pusler med disse fine "skatte". ;-)
    Ha' en god søndag!
    Knus fra Anna Berit

    SvarSlett