onsdag 26. september 2012

Siste rest...

Klart alt skal benyttes før vinteren setter sitt preg på hagen,derfor måtte de siste lavendelblomstene nytes- i en liten krans:)

 En nydelig lukt sprer seg i rommet..Mmmmmm!

 

 Lavendel passer godt til den rustikke stilen synes jeg. Nå skal kransen henges opp til tørk og spre litt golukt i huset:))
Kjære alle sammen,TUSEN TUSEN TAKK for alle de skjønne og gode tilbakemeldingene dere gir og til nye følgere som finner veien hit-MASSE MASSE VELKOMMEN !Klemmer fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Så vakre lavendelbilder. Flott sammensatt til en krans. Minner meg på at jeg også har lavendel ute som jeg må ta inn før frosten tar den. Inspirerende foto!

    SvarSlett
  2. Å så fiiin....
    Nydelig lavendelkrans og deilig duft....kansje du slipper unna husvask noen dager???
    Ja,høsten er tid for inspirasjon sant?
    Bare rett innom deg før jeg skal på foreldremøte....Casper skal snart på leirskole...uten mobil...(stakkars hønemor).
    Han gleder seg sånn....og jeg savner han allerede....hi,hi.
    Ja,ja...det kommer til å gå så fint så...(trøste meg selv er jeg flink til,hi,hi)
    Ha en superflott kveld du vakre venn!
    Krammmm

    SvarSlett
  3. Åhhh så nydelig Vibeke :)

    Ha en fin kveld :)

    Klem klem

    SvarSlett
  4. Nydelig lavendel...og for en herlig duft!
    Her er de avblomstret nå, men passet på å plukke noen kvaster til innendørs bruk :)
    Koselige bilder...som alltid :)

    SvarSlett
  5. Helt skjønnt Vibeke! Vakkert sammen med det gamle bestikket og hyssingen var en fin kontrast. Tenk, jeg glemte å ta inn lavendel til tørking i år! Men til neste år blir det enda mer for nå har jeg rundt 20-30 planter *lykke*. Ha en fin kveld kjære deg! Klem fra Berit

    SvarSlett
  6. Lavendel er bare sååå herlig.
    Og den lavendelkransen din er jo bare nydelig.

    Nå når jeg ser at lavendelplantene overlever vinteren, så blir det flere og flere av dem her hos meg.

    Klem Inger

    SvarSlett
  7. Vakkert, jeg har ikke hatt Lavendel i år. Men det blir neste år ! Du inspirerer.

    Klem Elin.

    SvarSlett