onsdag 12. september 2012

Bare HVITT!

Mitt gamle bord på kjøkkenet..
 er kledd i bare HVITT idag! Lekkert synes nå jeg,som elsker hvitt:)
Skjønne hvite pelargoner..

 er bare en drøm med sin skjønne form og hvitnyanse!

Etter at man fikk dette lille bordet på kjøkkenet,koooser jeg meg med å lage ulike stilben der. Det er kansje derfor man er så glad i alle disse småbordene..det innbyr til pynt vettu OG det kan jeg LIKE:)))Nydelig torsdag alle sammen...(Tenk!snart helg...:))))))

                          Klem Vibeke

8 kommentarer:

  1. For noen helt fantastiske bilder å våkne til! Du bare oser over av herlig inspirasjon og glede! Tenk så heldige vi leserne dine er som får ta del i dette! Du... jeg blir så varm i hjerteroten av de nydeligste kommentarene du legger igjen hos meg. Det betyr kjempemasse!

    Ønsker deg en topp dag!!

    Varm klem fra Charlott

    SvarSlett
  2. Så vakkert , herlig med hvitt !
    Og ser ut som et lekkert bord også !
    god torsdag til deg :)

    SvarSlett
  3. GUUUUUD MOOORNING!
    Å så lekkert snuppis!
    Så mange skjønne lysestaker du har og pelargonia er så nostalgisk og flotte.
    Vakkert på ditt bord!
    Her pøser regnet og det er skikkelig høst....
    Skal prøve å plante litt lung og sånn mellom bygene....Det kan jo bli morsomt...

    Lovely day!
    Smask fra moi.

    SvarSlett
  4. Ho,ho morsomt med lung ja....nå kan du lure på hva DET er...hi,hi.

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Å, så lekkert!!! Så flott med alt det hvite mot det gamle bordet ditt!
    Som alltid de nydeligste bilder her hos deg ;)
    Ønsker deg en deilig høstdag.
    Smil og klem fra Monica

    SvarSlett
  6. Hi Vibeke! Love this white vignette!
    Hugs from Italy!
    Mara

    SvarSlett
  7. Nydelig:)

    Ha en fortsatt fin dag:)

    Klem Linda

    SvarSlett
  8. Ja, da var det allerede torsdag! Utrolig hvor fort tiden går.

    Nyyydelig med hvitt! Veldig delikat, romantisk og søtt. Du er så flink!

    Nyt kvelden - og tenk...i morgen er det helg ;-)

    SvarSlett