mandag 24. september 2012

Rødt,friskt og skjønt!

I går fant vi de rødeste herlige rongnebær,og inspirasjonen begynte å "svirre"....hi,hi..ja dere vet sikkert hva jeg mener (får vi håpe..)
 Da kom jammen"julesengetøyet "frem også...:) Tenkte jeg skulle spare det til den tiden av året,men egentlig er jo det bare tull. Klart man kan ha dette hele året:)
 Sengetøyet er fra Home & Cottage,heklede teppe er fra Kid,og puten er fra oldemor med et nydelig broderi jeg aldri blir lei av å beundre...
 Klart han må følge med......Selv etter en lang tur med evig snusing og "løpe etter ball morro....":))
 Naturlig pynt i de skjønnete friske farger..og lukten av epler er jo bare nydelig:)



Dette ble nesten som en hyllest til rongnebærene dette, synes jo bare det er så morro å ta slike kombinsjonsbilder.Ønsker dere alle en herlig, frisk uke,og husk å nyte av hva naturen har å bringe deg i denne herlige fargerike høstid!Klemmer fra Vibeke

19 kommentarer:

  1. Så herlig med rødt! Jeg har nesten ikke noe rødt hjemme. Hmmm! Det tror jeg jammen at jeg må forandre på ;-) Det er jo så fint med røde detaljer. Flott sengetøy og nydelig heklet sengeteppe! Og rognebærene er bare så dekorative og fine. Vakre, stemningsfulle bilder. Du er så flink til å ta i bruk naturen i bildene og innredningen din. Flinka ;-)

    Ha en feiende flott kveld!

    SvarSlett
  2. Kjenner meg veldig igjen i det der..hadde aldri noe rødt her hjemme før jeg heller,men nå har det skjedd noe da:) Det er noe friskt og energifyllt med litt rødt synes jeg nå, så nå finnes det litt her og litt der :)))

    Ønsker deg en herlig uke "loppisloppa":)Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Hi Vibeke,
    I have just found your beautiful blog and I'm so happy.
    I love your style and your photos are so inspiring.
    rita

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you so much,and welcom to you:)))

      Hugs from Vibeke

      Slett
  4. Du er herlig altså....
    Superflotte bilder Vibeke!
    Julesengetøy da...det måtte jo være skjønne du som hadde det...
    Tenker du har det koselig i hver eneste krok av ditt herlige hjem!
    Den koppen der er sååå fin og nydelig styling og perfekt med vakre Nure.
    Jeg har vært å tatt masse bilder ute i dag...
    Smask og klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja du vet jo nå at jeg er litt spesiell,hi,hi...godt du liker meg for den jeg er da <3 Gleder meg til å se hva du nå har knipset...:)

      Klemmer i fleng til deg kjære!!

      Slett
  5. Åhhh.. så vackert!!
    Du är bara bäst.Alltid så vackra foton och arrangemang, det märks verkligen att du är konstnär!
    Tack snälla för dina rara hälsningar,
    jag har inte virkat överkastet själv utan köpt det på en loppis.
    Allt gott till dig!
    Kram Raina

    SvarSlett
    Svar
    1. Snille Raina:) Tusen tusen takk for dine alltid så gode og skjønne tilbakemeldinger:)Klemmer til deg fra meg!

      Slett
  6. Dette var vakkert!

    Har måttet se på bildene tre ganger. Og herlige vofsen da.

    Ha en fin kveld.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Inger <3 Du er bare skjønn!Klem Vibeke

      Slett
  7. Hei Vibeke!
    Så nydelige bilder!!!
    Nyt dagene, for nå går det så fort!!!
    Tenk om 3 mnd. er det julaften!!!
    Mye jeg skal gjøre innen den tid!!!
    sov så godt i det fine sengetøyet.
    Klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei hei Anne- Marit:) Ja nå blir det travle tider for deg som driver butikk,tenker det er veldig hyggelig også:)))Selv er det også travle tider,for dette er høysesong for salg av malerier hos meg. Hele okt og nov males det flittig til utstillingen som skal skje i slutten av nov.Sånn har det vært i mange mange år nå,så jeg vet nesten ikke hva det er å ikke å ha noe å gjøre til jul lengere...men desember er malefri,da skal jeg bare NYTE:)))klem til deg!

      Slett
  8. Så flotte bilder! Det røde og hvitstripete sengetøyet var bare så lekkert. Leter etter noe slikt selv, har et i røde og hvite ruter til jul. :) Så fint du har pynta med naturen selv. Elsker naturlig dekor jeg også, blir alltid vakkert.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda:)))Har gått å ønsket meg et slikt sengesett en stund jeg også:)Herlig høstkveld til deg!

      Slett
  9. Så skjønt som det kan bli...og du har stylet så fint og tatt herlige bilder...kost meg masse!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  10. vakre bilder og flott arrangert!
    klem M :)

    SvarSlett