fredag 7. september 2012

Min fredag

 Så var det endelig fredag,fantastisk! spør du meg:)Absolutt beste dagen i uken dette. Bildene jeg viser i dag er fra stua,hvor jeg tilbringer fredagskvelden...rett ut i denne herlige sjeselongen fra Ikea. Den begynner å bli noen år nå,og er meget godt brukt.

 Å neida jeg får ikke sitte i fred her nei...min lille kompis er aldri langt unna...Her sitter han å venter.."kommer du ikke snart å setter deg da"er blikket han sender meg her..hi,hi

Da er det bare å innta plassene å la fredagskvelden begynne. Måtte den bare bli strålende for dere alle:) Klem fra Vibeke


Helt tilslutt her må jeg også bare ta med en sang som bare gir god følelsen....:)http://www.youtube.com/watch?v=Edwsf-8F3sI.

9 kommentarer:

  1. Så deilig plass du har. Ha en god fredagskveld. Klem fra Liv

    SvarSlett
  2. Tusen takk Liv:))Riktig god helg til deg også !! Klem Vibeke

    SvarSlett
  3. Høres herlig ut spør du meg- søt liten venn du har der også! Vi har også en firbent venn i huset- men hun er for stor til å sitte på fanget....
    Fin fredag og God Helg!
    Mvh Monica

    SvarSlett
  4. Det så ut som en deilig koseplass :)
    Ønsker deg en finfin helg :)
    Flotte bilder, med mange fine detaljer :)

    SvarSlett
  5. Hello, this beautiful corner of your home!
    I follow you even if not always comment!; D
    Maybe I move to Norway, I wonder if God wills it!;)
    Have a great weekend!
    A kiss!
    Sabry!

    SvarSlett
  6. Så lyst og fint du har det, i ditt lune hjem <3 kosli og være følger, gleder meg til flere innlegg ! god natt :)
    Elin Homstad

    SvarSlett
  7. God morgen min due!
    Kan godt skjønne at du koser deg her ja....og med verdens søteste Nure og Buble`.....ja da er livet heeerlig!

    God skjønn helg min venn!
    Lovely klem fra meg!

    SvarSlett
  8. Ja det er en flott dag, men det er jo en lørdag også. For en koselig plass du har der, og alltid så flott bilder du tar. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  9. HEI CAMILLA:)
    SÅ herlig kose krok:)
    ønsker deg en fin dag :)
    klem fra Eli:)

    SvarSlett