søndag 23. september 2012

Høstkos med små venner!

  I kjøkkenkroken skjer det stadig  forandringer,er så glad i å "dille" der...hi.hi. I trauet under her er det nå blitt en herlig samling av gamle kjøkkenhåndkler.Vakkert brodert i skjønn lin.
" Pletter i luften" er en plante jeg faktisk får til og som jeg synes er veldig dekorativ:)
I dag har vi også hatt et koslig besøk av mine små venner,Maja og Mathilde,to herlige tvillingjenter vi har det mye gøy med.I dag lagde vi en høstdekorasjon i den gamle verktøykassa...Å som vi koste oss!
 




 All naturmatrialene samlet de ivrig,og det var så gøy å se når de skulle pynte..."åsså må vi ha no her","å se når vi legger det sånn da,det blir fint altså"...hi,hi skjønne små vennene mine:)
                  Klemmer fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Skjønne snupper, skjønne bilder og en dag som ganske så fin her i distriktet. :)

    Tror faktisk jeg har lagd dåpskake til de to snuppene der.. Er ikke sikker for jeg har ikke sett dem på noen år. ;) Men er det barnebarna til min tidligere sjef så har jeg det. :)

    Ha en superduper uke!

    Klem C

    SvarSlett
  2. Stemmer det Charlott,det er de det. Den kaken har jeg faktisk sett,kjempe fin var den:)))Disse herlige jentene har jeg fulgt siden de var to år og er veldig glad i de. Vi har det så kos sammen:)
    Ønsker deg en fin uke også,Klem!

    SvarSlett
  3. Nydelig bilder- som alltid her inne hos deg :)

    Ha en fin uke.
    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Så koselige bilder :)
    nyt kvelden
    klem Tove

    SvarSlett
  5. Dette var både koselig og veldig fint. :) Flott du har gjort det, Vibeke. :) Jeg falt helt for de skjønne eplebildene. Du har virkelig sansen!

    SvarSlett
  6. Å så koselig dere har det!
    De søte vennene dine....kan jo bare tenke meg til
    følelsen de har inni seg når de får lov å pynte så mye de vil hos skjønne deg!
    Og til slutt kose med herlige Nure!
    Snakk om drømmedag ja....
    Her er (hold deg fast) faktisk SOL enda!
    Å det er så fint med høst når det ikke regner hele tiden.
    Lovely day ønskes you! Hu,hu,hu.(rimte ikke med ho,ho,ho).....
    Knis og klemmmmer

    SvarSlett
  7. Så flotte hjelpere da :) :D Koselig å gjøre slikt sammen :)

    Nydelige bilder, kjempefine kjøkkenhåndklær! :)

    SvarSlett