lørdag 21. april 2012

En blå liten...

SKATT!!ble min idag.Har ønsket meg en slik leeenge:)Var på gjenbrukmesse idag og der sto den plutselig å lyste opp...for meg:))

Svensk er denne skjønne lille sak,men husker ikke helt hva mønsteret heter..hmm..det må jeg finne ut:)


Blått i ulike nyanser dominerer på kjøkkenet nå..



Så velkommen i hus lille skatt,her skal du få det godt:)Og forhåpentligvis får du selskap av flere av samme art etterhvert.."Let the hunting begin"sier jeg bare..Klem fra en riktig så fornøyd Vibeke i kveld:))

4 kommentarer:

  1. Herlighet så flotte bilder av vakre ting. Nydelig den blå skålen. Den kommer nok til å få et godt hjem ja.:)

    Hjertelig velkommen som følger hos meg:) Ble så glad for det.

    Ha en fin lørdagskveld.

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Å, så vakre bilder! Nydelig med de blåe nyansene hos deg.
    Ønsker deg en fin fin kveld.
    Klem, Monica

    SvarSlett
  3. Å,Hei igjen Vibeke.
    Tusen takk for herlig hilsen hos meg,blir så glad når det kommer fra deg;)
    Den nydelige skålen var nok skapt for deg!
    Så gøy når man finner noe man virkelig har så lyst på at man nesten for vondt i magen,hi hi.
    Det ordner seg alltid for greie jenter,pleier jeg å tenke!
    Kos deg med den vakre skålen.
    I dag har min kjære vært ute å handlet gave til meg....spennende,får den på mandag!

    Vel dette ble en lang hilsen:)
    Vi blogges vi;)
    Varm klem fra Camilla

    SvarSlett
  4. For en vakker skål, skjønner godt at gleden ble stor da du fant denne! Nydelige bilder som alltid:-) Klem fra Berit

    SvarSlett