fredag 20. april 2012

Disse små hvite...

Er det bare en FRYD være omgitt av for tiden..I kveld hadde jeg bestemt meg for å dra til tre i nærheten å ta med meg noen grener hjem..og når jeg kom ned var det en annen dame i samme ærend der:)))Vi er altså flere som er helfrelst i disse, og det ble en lang prat om disse hvite små:)

Dagens bilder er tatt i mitt utstillingsrom,hvor det har vært stor trafikk den siste tiden. Vil derfor lage det litt hyggelig for alle disse hyggelige kundene som stikker innom:)

Tenk at nesten alle bildene fra vårutstillingen min er nå solgt!!Det er nesten ikke til å tro...En virkelig god følelse gir det meg,ydmyk,glad og rørt blir man over å glede så mange mennesker.

Denne varianten er kansje ikke den som holder lengst liv i grenene,men dekorativt er det for anledningen:)


Er så glad i disse gamle møblene...kan ikke si det samme om gulvet de står på...det skal faktisk bli malt snart.(hihææææ!fått samtykke av mannen så da er det bare å kjøre på,hi,hi..)

Fantastisk med helg nå dere,kjenner på kroppen at det skal bli godt.Ønsker dere alle en riktig god helg,måtte den bli strålende!!.Klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Vakkert, vakkert, vakkert!! Skjønner godt at det er flere enn deg som "valfarter" til dette blomstertreet:-) Nydelig pyntet, det er alltid en fryd å se på bildene dine! Gratulerer også med en vellykket utstilling! Ønsker deg en god start på helgen, klem fra Berit.

    SvarSlett
  2. Noe ekte og ærlig over uttrykket i disse bildene. Likte de brune, gamle møblene, og de fine blomstene. Vakkert og rustikt. Fine sammensetninger. Må alltid inn til deg når du legger ut noe nytt. Så flotte bilder du tar.

    SvarSlett
  3. Å hjepe meg så vakkert.. Helt nydelig. Både dekoren og bildene.

    Må si det igjen, Du er helt fantastisk flink.

    Glad jeg kom over bloggen din.

    Ha en riktig fin helg.

    Klem Margareth

    SvarSlett
  4. Så deilig og vårlige bilder.
    Vakkert!

    Så artig at du har fått solgt så mye av kunstverkene dine. De skjønner jeg godt med så mye fint.

    Ønsker deg en strålende helg kreative du!

    SvarSlett
  5. God morgen skjønne Vibeke.
    Jeg er bare innom for å ønske deg en vidunderlig lørdag,og så vil jeg takke deg for at du blogger!
    Burde ikke du vært i vakre hjem eller Bolig Drøm eller noe?
    Så nydelig som du har det og så dyktig kunstner som du er så ville det passet rett inn i et interiør blad.
    Uansett blad eller ikke:Det er en glede å titte innom deg-alltid.
    Varm klem Camilla

    SvarSlett
  6. Så nydelige bilder du viser her! Deilig og vårlig stemning! Gratulerer med salget av bildene på vårutstillingen din!
    Ønsker deg en fin fin helg!!
    Titti-klæmm!!

    SvarSlett