lørdag 7. april 2012

En påskeaften i hvitt...

En herlig påskeaften har vi her idag,og når vi innbyr til fest må det pyntes...og som vanlig,vi tar det vi har:))Tørket støv av oldemors gamle saftflasker og satte ranukler og kvist oppi.Enkelt og vakkert samtidig ,synes jeg:)Her kommer en titt fra vårt påskebord..






Og etter middag kan pynten få pryde andre steder....



Eggende bordkort:)
Kragerø idag,med påskebading og bitte litt shopping! Her er det tradisjon å ta årets første bad fra broen..Brrrrr!ingen tradisjon for meg hvertfall...Få bilder ble tatt her..grunnet mor sjøl som traff så mange hyggelige folk å prate med...i følge min gjeng her hjemme,kjenner jeg ALLE,hi,hi:))Er glad i prate med folk jeg,sånn er det bare:)


Kom over noen knæsje kopphåndkler,som ville bli med hjem:))


En søt mugge og liten vase fant jeg også:)

Kan ikke si annet at det er bare herlig med ferie dere,håper dere også nyter disse dagene:)Go klem fra Vibeke

5 kommentarer:

  1. For et lekkert bord du har pyntet! Det falt i smak. De hvite ranunklene i de gamle flaskene dine ble så nydelig. Så artig med etikettene på flaskene og den grønne flaskefargen er fantastisk. Et flott blinkskudd igjen.

    Ønsker dere en flott feiring og påskeaften!

    SvarSlett
  2. Virkelig et praktfullt bord du har dekket. Så vakkert med lysestaker, egg og ranunkler. Genialt å bruke disse eggene som bordkort. Utrolig dekorativt! Flotte kopphåndklær og annet som du fikk med deg hjem. Så stilig der de hang på knaggen utenfor. Kos deg videre i påskedagene!

    SvarSlett
  3. Bordet ditt var nydelig!
    Herlig kombinasjon av lys, blomster og egg :)
    Fine ting du hadde handlet deg også!
    Fortsatt god påske ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Vibeke :)
    Så mange herlige og inspirerende innlegg og bilder du deler... Har sittet å tittet nedover her en stund og bare kost meg ღ Nydelig med ranukler og så flott dekorert bord... Love It ღ Ønsker deg en fortsatt GOD PÅSKE, klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Hei.
    Bedårende vakkert bord og alle bildene også!
    Virkelig koselig å titte innom.
    Takk ;)

    Beste hilsen Camilla.

    SvarSlett