fredag 6. april 2012

Flere funn og påskepyntet ute

Et skjønt fat som jeg også fant hos Skrot Tor ,er blitt fyldt med såper og lukter helt aldeles nydelig,står nå på badet.

Sammen med dette fatet fant jeg også to tilsvarende fat i samme stil bare større,de skal i tallekenhylle de:)


Såpene her er fra Søstrene Grene ,kjøpt for en meget billig penge,det kan jeg også like:)

Så årets PÅSKEPYNT ute!!

Vi hadde påskeeggjakten igår,og selv om våre jenter er store(17 og 13)er dette er must i påsken.I år med ny liten vri...de måtte løpe rundt å lete etter "Benny Hill`s" låt fra høytaleren ute(sjekk den ut hvis du ikke har hørt den,morsom å bruke til slike aktiviteter altså:)))17 åringen syntes nok mora var en smule teit,....MEN sånn er det her i går`n,barnsligheten lenge leve!!

Vi har mange egg,som er blitt spart på opp gjennom årens løp.Jentene får bare et hver(får da være grenser...)resten pyntet jeg opp med i denne kassen.

piletreet er blitt et fargerikt skue,med dekorerte egg og pynt vi ellers har.Har hørt skjærerne bråke litt ekstra etter det kom opp pynt i treet,kan tro de lurer på hva som skjer..:)

Disse bittesmå harpuseggene har fasinert jentene i all tid,meg også egentlig,utrolig at man kan få så bitte små ting i et bittelitte egg...

Silje sin lille kylling som hun laget i en alder av tre:)Ingen pynt er finere enn dette:)




Veldig populært var det for vesle kar`n vår også,eggjakt er gøy altså..han spant rundt sammen med jentene og løp og løp....Men ingen egg til han,får vel go snakke litt med påskeharen å se hva han finner på:)))Strålende laaangfredag:)KLEM fra Vibeke

3 kommentarer:

  1. Så fint, flinke Vibeke:-)!! Jeg blir gjerne med deg en gang til Skrot-Tor, har aldri vært der før, men hadde vært moro!! Fortsatt god påske til dere! Klem, Marte :-)

    SvarSlett
  2. Å ja Marte:)Klart vi må ta en tur vi også.Denne gangen var det bare Petter og meg som dro for å levere inn litt "skrot"vi hadde liggende og da kan man velge om man vil ha litt penger eller bytte til seg noe...jeg bytter GJERNE vettu:)))God påske til deg også kjære venn:))Klem

    SvarSlett
  3. HERLIGE bilder! Så flott med det gamle fatet du har lagt såper i. Vakkert! Ser så rent og friskt ut. Flotte bilder ute også, flott med alle eggene i trærne. Og søt hund du har. :) Her snør det, dessverre. Var nesten snøfritt i hagen her før det siste snøfallet kom..

    SvarSlett