tirsdag 24. april 2012

Litt for gutta...

Idag viser jeg litt hva Vibeke design lager fortiden.Bildene jeg viser her er dåpsgaver til små gutter.Hvor kundene kommer med egene ønsker om motiv og farger.



En liten god gutt...:)

Med dåpsgavene lager jeg gjerne dåpskort og innpakkningspapir medfølger!Liker jo at alt harmonerer....og papir DET har jeg nok av,hi,hi...har papir til de fleste anledninger tror jeg:)Må nok snart ha et innlegg om litt papir igjen kjenner jeg...:)Ønsker dere en kreativ og glad kveld folkens!!

7 kommentarer:

  1. Hei Vibeke den gode!
    Er det mulig? For noen skjønninger du lager!
    Vet ikke hva jeg skal si....er det noe du IKKE kan...he,he.
    Blir alltid glad når jeg titter innom deg(og det gjør jeg ofte for du har den mest elegante
    blogg ever).
    Tusen takk for god hilsen inne hos meg.
    Vi blogges!
    Klem på deg!

    SvarSlett
  2. Evig takknemmelig for dine rørende og gode tilbakemeldinger Camilla:) Snakk om å være en hverdagsgleder <3
    Stor klem til deg!

    SvarSlett
  3. Så flott! Apropo papir.... tenkte kle en gammel kommode med gammeldags, søtt papir. Vet du hva som egner seg best til sånt. Det må være litt solid.

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg mente si legge papir i skuffene... ;))

      Slett
    2. Hmmm..er jammen ikke sikker jeg.Men decopage er jo et flott middel å bruke ,når man skal feste papir .Men tror at papiret må være ganske så tynt.Uansett (vet ikke om dette hjalp noe..akkurat..)masse lykke til,prosjektet ditt høres veldig koselig ut:)

      Slett
  4. Kjempesøte figurer du har malt. Så fin bruk av farger og tekst.

    SvarSlett
  5. Hei! Ja, den var lekker, men jeg tror jeg må ha noe litt mørkere så den ikke blir for lik resten av stua :)

    Ha en finfin dag!

    Stine :)

    SvarSlett