torsdag 19. april 2012

Frodig og farger i dus torsdag..

Det nærmer seg jo helg,så da unner jeg meg en bukett...og idag har jeg satt sammen denne.

En bukett som har en fargeskala som roper VÅR!!!
Jeg har gått å sett på gyngestolen en stund nå...og vi må gjøre litt mere med den..vi må "røffe"den litt opp.Og da med grovt sandpapir er det bare å gå over de partiene man vil røffe opp!


Aquagrønn,blålilla,lindegrønn og lyseblå...ja det blir en drøm for meg....:)
Vil takke alle dere skjønne gode der ute som gir de kosligeste tilbakemeldinger,både her og på facebook!!Men så er det alle dere som også jeg møter til daglig.. TAKK for at dere viser en glede og entusiasme over det jeg gjør.Det inspirerer og betyr så mye...jeg blir varm i hjertet av sånt:)Mange gode klemmer fra Vibeke 

10 kommentarer:

  1. Vakkert!!

    Nydelige fargekombinasjoner:)
    God helg:)
    Klem Linda

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Linda:))Riktig så god helg til deg også:))Klem

      Slett
  2. Drømmebukett....!
    Når jeg ser på bildene, drømmer jeg meg rett inn i et Britisk kostymedrama!Mangler bare Colin Firth...hi hi...

    Bare så nydelig hos deg.

    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha,ha du er vel HERLIG:))Og morsomt at du sier det ,for han er en av mine favoritt skuespillere...også elsker jeg jo gammelt engelsk interiør da,så der traff du godt:))))Drømmen er å reise ut på den engelske landsbygda å vandre rundt blandt gamle skjønne hus og hager...

      Tusen takk igjen, for dine skjønne og personlige tilbakemeldinger,god klem Vibeke

      Slett
  3. Helt utrolig vakkert. Herlighet så flink du er.
    Nydelig bukett og den stolen var kjemoekoselig.

    Har lagt deg til på minn bloggliste:)

    Klem Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig takk,du er vel go:)))Ønsker deg en god god helg!

      Klem Vibeke

      Slett
  4. Utrolig flott bukett du har satt sammen! Den glir jo rett inn i interiøret ditt. Herlig både ved vinduet, og på stolen. Så vakkert det bildet ved vinduet er, nydelig, nesten sommerlig. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda:)Jeg er glad i å flytte blomstene litt rundt,buketten forandrer seg litt da...i forhold til lys og rammene rundt:)Riktig så god helg:)


      Klem vibeke

      Slett
  5. For en gyngestol! Kanskje min ender i samme fargen? ;) Og for en deilig bukett!! GOD HELG Vibeke :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Feride;)))SÅ koslig av deg å legge igjen en liten hilsen her:)Ja den fargen er bare skjønn,og blir bare mer og mer glad i den:))Vi ses på mandag og god helg til deg også:)

      Slett