onsdag 25. april 2012

Grått,hvitt og naturlig

Idag har denne damen vært ute å kjøpt seg noe hun har hatt lyst på leenge...:)Og det er puter...spesielt en grov linpute som jeg har hatt i tankene, ble min idag(jippiiiikajejjj!!)

Fant ut at shoppingen idag gikk i de samme tonene nemlig,grått,hvitt og naturlig...faktisk skjer det ofte...:)Er det bare meg det skjer med tro???


Putesalg!!ja det kan jeg like...Disse to fra Home & Cottage.

Stjernebildene mine som jeg er blitt så glad i:)De lå lenge ute for salg men ble heldigvis ikke solgt, sier jeg nå,hi,hi for de harmonerer så inn i stua.Stjernene fant jeg på en tur til Spania, også fant jeg ut en dag at de kunne jeg bruke i et bilde.Papiret under stjerna er fra London,med herlig struktur som gir denne effekten

Gamle messinglysestaker får nytt liv,med litt grå maling:)
Å se på den grove strukturen da,LIKER masse altså..:))



Noen ganger er det jammen godt å unne seg litt,kan ikke si annet enn det hjelper på humøret:))) Ha en nydelig onsdag alle dere fine!

                   Klemmer fra Vibeke

11 kommentarer:

  1. Herlige puter! Og stjernebildene dine er så flotte!
    Puter gjør hvertfall meg glad!! Venter spent på mine to gullputer jeg har bestilt til soverommet!

    Ønsker deg en flott onsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Gleder meg også til å se de:)Ser flotte ut på bildet du har lagt ut hvertfall,så da er de vel enda flottere i virkligheten:))

      Slett
  2. Hei på deg min søde:)
    "Slitan" (som vi sier i Bergen)med nye herlige puter!Klart vi blir i godt humør av noe nytt,og når man finner noe som passer perfekt er det så gøy!
    Bedårende stjernebilder....
    Så nydelig den veggstaken din var.Jeg har noen småting som skal sprayes eller males,blir jo som ny.På vaskerommet er det hyller med ting og tang helt opp til taket....(nesten 4 meter på det høyeste)og jeg har faktisk brukt for ALT som står der sier jeg til min Darling,he,he.

    Forsatt god onsdag skjønne Vibeke.
    Tusen takk for herlig hilsen som vanlig:)
    Klyp og klem.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha, ha,... det høres ut som meg det der Camilla,kan snart gå under navnet "Skrot Vibeke"jeg, så mye rart jeg samler på:))Tusen takk for dine alltid så gode og veldig morsomme tilbakemeldinger:)Varm klem Vibeke

      Slett
  3. Så koselig det ser ut hos deg :) Flotte puter også!

    Ha en fin dag!

    Klem fra Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Anette:))Håper kvelden din er gooo:)Klem

      Slett
  4. FIiiine puter:-) Enig med deg at litt shopping kan være god medisin for humøret. Liker så godt den metall-kurven din, veldig sjarmerende. Selv var jeg hos frisøren i dag og det var ikke dumt på en regnværsdag.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenker du ble fiiin på håret Berit,en veldig så fin ting å gjøre for seg selv på en "grå"dag:)Klem Vibeke

      Slett
  5. Så skjønne de putene er! Likte den med den grove strukturen veldig godt. Passet så bra inn i interiøret hos deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det var godt puta endelig fant veien hjem til meg ,Hulda:))Er så fornøyd vettu:)

      Slett
  6. Hei flinke skjønne deg.

    Såå utrolig koselig krok du viser her. Så nydelig pyntet. Jeg likte alt. Absolutt alt. Putene, stolen, skapet,, ja knappene og basttøuet.

    Og tuusen takk for så fine ord til meg.
    Blir så glad :)

    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett