fredag 6. april 2012

Hvite Ranukler-til hverdag og fest

Disse vakre ranuklene pryder den nye sjenken vår for tiden..Men i morgen skal det dekkes festbord og da har jeg en plan for de på det bordet:)



Vakkert pyntehåndkle med monogram fra oldemor..En orntlig skatt altså:)






Endelig fant jeg disse herlige også da "pletter i luften"!Håper jeg klarer å holde liv i de nå...trenger å passes mye på nemlig..og der sliter jeg litt..




I morgen blir det bursdagfering på selveste påskeaften,mannen i huset er jubilanten selv:)Lammelår står på menyen og det er nok nesten det beste jeg vet...gleder meg!Så planene er klare for borddekkingen,halve morroa det....Kommer nok en titt fra det bordet skal dere se...:))Fin fin langfredag kveld:)Klem

6 kommentarer:

  1. Mannen min har bursdag 1.påskedag. ;) Så flott med de hvite ranunklene sammen med gåsungene. Lekkert satt sammen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda:)Ja da blir det fering på dere også da,ha det så koslig:)klem

      Slett
  2. Hei.
    Hjelpes meg for en nydelig blog du har....
    Vakker vakker vakker.

    Riktig god påske.
    Beste hilsen Camilla.

    SvarSlett
  3. Oj oj oj for en tilbakemelding:)Tusen tusen takk Camilla:)Fortsatt god påske til deg også,klem

    SvarSlett
  4. Så fine bilder Vibeke :)
    Liker meg veldig godt her hos deg!
    Ønsker dere en fin feiring idag!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Vibeke og takk for koselig hilsen hos meg! Så flott, for da fant jeg frem til deg :) Nydelig blogg/hjem du har og ranunkler er jo bare så vakre! Kos deg med borddekking og bursdagsfeiring og fortsatt god påske :) Klem Gry

    SvarSlett