fredag 27. april 2012

Helg!

ÅH! så var det endelig helg. Fredag er bare en så spesiell herlig dag synes jeg,for man vet at man har nå to hele dager fri og kose seg på:)))Helgen skal brukes i hagen,med litt planting og litt luking(alerede...)

Når våren kommer begynner tankene å svirre om hva man kan gjøre nytt i hagen...Kansje plante noen nye planter,lage en fin sitteplass eller det som jeg har drømt om en stund nå ,er en ny levegg.Har tegnet "tusen"forslag ,men vi finner ikke ut av det.Tankene er å lage den som en vegg med halvt tak over. Vi får vel se..kansje det blir denne sommer`n kansje..Evig optimist vettu:)))

Her fra kjøkkenvinduet kan man se ned på stolen ,som fotograferes i dag:)
Grønt og fresht er det ute nå..ELSKER bare den vårgrønne fargen!

En fantastisk helg ønskes fra Porsgrunn idag!!Klemmer fra Vibeke

7 kommentarer:

  1. Jeg har to slike store kurvstoler, de er herlige! :) Brukes mye. Så flott med bridal crown i sinkbaljen på stolen. Lekkert! :) Likte godt bildet der jeg ser fra vinduet, ned på stolen. :) Så fint!

    SvarSlett
  2. Kurvstolene har vært med en laaang stund,har hatt sansen for kurvmøbler så lenge jeg kan huske:))God helg til deg:)

    SvarSlett
  3. Det samme kan jeg si. Har alltid likt disse møblene, og har hatt de i flere år nå. :) Men, tar vare på de jeg finner, og skulle gjerne hatt en sofabenk i kurv. :)) Er forresten noe nytt hos meg nå, om du vil se. ;)

    SvarSlett
  4. Tenk en sofabenk i kurv hadde jeg på jenterommet mitt som ungdom:)))Rosa jernseng og med kurvgruppe i hvitt-ja det var bare en drøm for en 16 åring på slutten av 80 tallet:))Benken ble desverre ødelagt og måtte skrotes tilslutt...har ikke sett slike benker siden...

    SvarSlett
  5. Så vackert!
    Önskar dej en fin helg
    Kramar Kathrine

    SvarSlett
  6. God morgen kjære Vibeke.
    Ja,jeg er tidlig våken...alltid!
    Vi hadde en fantastisk jente kveld og SÅ masse fine gaver da....!
    Jeg var i seng kl 02.00,men man får jo ikke akkurat sove med en gang når man har kost seg sånn.
    Nydelige bilder og vet du ,akkurat sånn kurvstol kjøpte jeg meg til mitt rom for mine egne penger når jeg var 12 år.
    Husker det veldig godt,500 kroner.....det var mye penger det!
    Jeg hadde porselen dukkene mine der og puter som jeg hadde sydd.
    Alt var hvitt og lyslilla....så kjøpte jeg henge Betlehemstjerne (Camanulla) i lys lilla.
    Kan tro det ble vakkert.
    Nå er det Cup med Victor 7 år,etter 2 treninger....Heia sier nå bare jeg.
    Takk for titten -vakkert-alltid.

    Varm klem Camilla

    SvarSlett
  7. Nydelige bilder, så fin kurvstol, og dem flotte blomstene.Ser dere har kommet langt med våren...sukk!! Her i nord er IKKE all snø borte enda. Men det har smått begynt å spire i beda mine. Ha en fin lørdag.

    SvarSlett