lørdag 14. april 2012

My kind of lørdag!

Og dette er en av tingene som gjorde dagen til en HERLIG lørdag!Denne skjønne gamle tallerkenen var bare et av funnen på dagens loppisrunde....
Disse vakre små vasene/pokalene fikk jeg også med..:)
Disse flotte gamle tallerknene lå inni et mørkt hjørne av lokalet,med tilhørende sausenebb..HURRAY!!
Sammen med dette gamle spannet,ble jo det perfekt fargematch,for anledningen!!

Jada klarte ikke å motstå denne sjarmerende gyngestolen....Før jeg dro derfra hadde jeg alerede bestemt meg for farge...hørte jeg noen sa hvit..?:))Nei ikke denne gangen,bare vent å SE!!
Nemlig lindegrønn...ahhh!den ble bare skjønn,synes jeg:)
Ønsker du å bruke nettopp denne fargen er koden:S3010-G10Y
"Ballongflasken"ble jeg også veldig glad for å finne:)
Som dere skjønner har dagen vært heeeelt fantastisk og jeg har kost med alle funnene...ja dere har ikke sett alle kan dere tro,mere i vente,hi,hi....Til sist kommer et bilde som jeg bare måtte ta ,når jeg sto å malte gyngestolen,med sola i fjeset,knall blå himmel og spotify`n på øret og tenkte "åh!nå kooooser jeg meg"
Klemmer Vibeke

13 kommentarer:

  1. Kjære vene.. Så mange fine ting du fant da! Fikk desverre ikke tid til loppis idag vi :/
    Bildet av malekosten og himmelen ble rå stilig!
    Flink er du altså!:)
    Klem fra ugleveien;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk:))Ja jeg er ikke så heldig hver gang altså,men dette var utrolig gøy!!Det siste bildet syntes jeg måtte være med ,for å beskrive følelsen jeg hadde akkurat der og da,morro at du likte det:))Klem Vibeke

      Slett
  2. Å, herlighet, det var en nydelig gyngestol, og en fantastisk skjønn farge du har malt den i! Takk for fargekoden. Lindegrønt, kan ikke bli mer vår over det! Jeg har brukt en grønnfarge som heter aprilgrønn, den er også veldig fin. :) Herlige bilder du har tatt av dine vakre funn!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenkte nok dette var noe for deg Hulda:)))Du har jo så mange fine møbler i nettopp grønnnyanser:)Fargen ble virkelig midt i blinken,og kommer til å bli fin mot blånyansene som skal få prege uteområdet i sommer..skal ikke se bortifra at den blir brukt på litt annet også:)Klem Vibeke

      Slett
  3. Hei!!! Fant en fantastisk NYYYDELIG blogg og det er din!!!

    Den gyngestolen ble bare SÅÅÅÅ fin - NYYYDELIG farge!!!

    Legger meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre.

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. ÅÅÅ så koslig tilbakemelding:))Ja gyngestolen ble vel fin,utrolig hva litt maling kan gjøre:))Velkommen,velkommen som følger!Klem Vibeke

      Slett
  4. Må smile av deg altså....du er jo helt vill!!
    Herlig,så gøy å finne så masse som bare ventet på deg!
    Vel undt.
    Fantastiske bilder....alltid.
    Jeg har snopt meg masse blomster i dag jeg da,det gjør jeg faktisk veldig ofte...og selvsagt sjokolade,hi, hi.

    Klem Fra Camilla med blomsterdilla!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha Camilla:))Ja sånn er jeg,full trøkk når man er på loppis.Var rimelig heit i toppen etter skattejakten i går og jeg var ikke alene kan du tro...masse masse mennesker som var på samme oppdrag som meg!Må bare si det er fantastisk gøy:)Ønsker deg herlig søndag,klem Vibeke

      Slett
  5. Heihei!:)
    Jeg kommenterer litt igjen jeg, hehe:) Nydelig farge på gyngestolen, må notere ned den fargekoden!:D Hvor har du vært på loppemarked da? Er fra Porsgrunn skjønner du, og vil gjerne vite hvor det er loppemarked der:) Bor i Hønefoss nå, og var på to loppemarkeder igår! Kjempemoro! Fant så mye fint:) Takk igjen for flott inspirasjon!:D

    SvarSlett
    Svar
    1. Å det er bare koselig at du kommenterer,det gjør meg veldig glad:))I går var jeg to steder et på Herøya(stort) og det andre var på Sundjordet,har ikke vært der før,men fant masse...Så idag er jeg faktisk støl i armene etter alt jeg gikk å bærte på,hi,hi.God søndag,Maria Elisabeth:)

      Slett
    2. Bare hyggelig:) Følger jo med her så og si hver dag:) Herøya og Sundjordet ja! Skal jeg legge i minnet;) Gleder meg til å se funnene dine ferdige:) Ha en super uke!

      Slett
  6. For noen fantastiske saker du fant på loppis!!! Gyngestolen ble bare nydelig i den grønnfargen. Jeg fant også noe småtteri på loppis i går, det er alltid gøy med loppis:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja var jeg ikke heldig Berit:))Utrolig gøy på loppis,og spesielt når man finner noe da:)))

      Slett