søndag 1. april 2012

Prosjektene er igang.....

En herlig og avslappet helg er snart forbi,og ja prosjektet som jeg nevnte for noen uker siden er godt igang....Prosjektet gikk ut på å bytte ut skapet i kjøkkenkroken og finne en sjenk å ha der...også drømte jeg om en stor tallerkenhylle over:)Begge deler er nå i ferd med å skje,sjenken er straks på plass og tallerkenhyllen er bestillt(juuuuuuhuuuu!!!)



På kjøkkenbordet i kveld står et stativ med påskeinspirert pynt.Små glasskrukker som jeg pleier å ha syltetøy i ,er nå blitt oppbevaring for litt påskepynt:)Man tar det man har vettu:)Lyst på en liten smugtitt på sjenken??Her er`n..

Denne sjarmerende saken er snart blitt forvandlet til en prektig og flott sjenk!!I morgen kommer strøk nr 2 på og jeg kan love dere at det skjer STORE forvandlinger med bare litt maling i ...hvitt:)Var veldig usikker på fugledekoren med det første,men all tvil forsvant etter første strøk:)Så nå vet dere hva jeg skal gjøre i dagene fremover og vil du følge med videre i prosjektet er det bare å henge med:)Kribler i magen bare jeg tenker på hva som skal skje de nærmeste dagene...Jeg sier bare som sitatet på et av bildene mine jeg: "Kunsten å være lykkelig,består i å gjøre sine gleder enkle ".Vi ses,klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Dette hørtes veldig lovende ut! Kan tenke meg den skjenken blir helt nydelig når den er ferdigmalt i hvitt. :) Likte veldig godt den dekorasjonen med påskeblomster. Fint i kurven din.:) Hos meg i nord har det også vært godt vær i dag, man har riktig følt våren! Enda lyst og fint ute.

    SvarSlett
  2. Alt blir jo så utrolig flott Vibeke, skulle gjerne lånt tryllestavrn din :)) Ønsker deg og dine en strålende påske. Klem fru M.

    SvarSlett
  3. Love bildene dine og måten du pynter på ♥ Veldig fin dekorasjon! gleder meg til å se skapet når du er ferdig. Riktig god påske ;) Anita

    SvarSlett
  4. Så fiiint du har det, og jeg måtte legge meg til som følger her....ses hos meg?

    SvarSlett
  5. Hei :) Skrifttypen du skriver heter den noe spesielt? Den er så fin!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tenker du på den jeg bruker på innleggene her,heter den "coriur"(hvis jeg husker rett da..)Eller kansje du tenker på håndskriften jeg bruker,så er det en "Vibekeblanding":)Litt gammelformskrift og calligrafi omhverandre vil jeg si:))Er og blir fasinert av skrift og finner ofte insirasjon i gamle bøker,plakater ol:)Håper du fikk det svaret du lurte på:))Vibeke

      Slett