mandag 23. april 2012

Hvite vårlige små...

Mange måter å dandere våre herlige vårblomster på...i små klare glassvaser og flasker får mine små hvitveiser vise seg frem her!



Kassen fant jeg på en låve engang,den gangen malte jeg den helt hvit-og etter flere år stående ute får den altså denne patinaen..:)

Som dere vet flytter jeg jo blomster frem og tilbake,så nå skal de flotte grenene få pryde stua litt-og for en herlig duft de gir fra seg!






Ønsker dere alle en herlig uke med de vakreste innslag av våren..NYT!!Mange klemmer fra Vibeke

8 kommentarer:

  1. Vakkert med mage glass og bare EN hvitveis oppi hver! Stuen din er bare så nydelig, jeg bare elsker det gamle møblet ditt!! Ønsker deg en fin og vårlig uke:-) Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk fine Berit:))Det møblet er og blir favorittmøbelet mitt også,må bare passe meg så jeg ikke knipser for mange bilder fra dette stedet i stua,hi,hi:)))Ønsker fortsatt goood uke,klem:)

      Slett
  2. Sjarmerende, vakkert og vårlig! Skjønn måte å vise fram hvitveisene på. Vakkert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk snille Hulda:)Hvitveisen er en av de vakreste vårtegn synes jeg:)Ønsker deg en fortsatt god uke,klem

      Slett
  3. Nydelige hvitveis,jeg liker veldig godt å ha massevis av små glass,krystall vaser sammen.
    De greinene dine...vet du hvilket tre det er fra? Lyst på sånne jeg og!
    Bedårende lysekrone har du også.

    God kveld videre ønskes med klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei camilla:))Er ikke sikker på hvilket tre det er desverre...Disse kvistene kommer fra et tre som vokser fritt.Ønsker deg også en herlig kveld:)Klem Vibeke

      Slett
  4. Helt fantastisk flott. :)
    Og hvitveiser så skjønne,

    Så flott du har det i din stue, og DEN flotte lysekronen.

    Flinke deg.

    Goe klemmer og ha en god natt
    Margareth

    SvarSlett
    Svar
    1. Alltid koselig tilbakemelding fra deg,tusen takk!Ønsker deg en strålende uke,klem

      Slett