torsdag 12. april 2012

Alt på plass!!

Så var alt kommet på plass..idag kom nemlig tallerkenhylla!!

Og så morro å kunne ordne det slik som jeg har tenkt i en tid nå..



For å være helt ærlig hadde jeg ikke sett tallerkenhylla før jeg fikk den idag,men bestillte den usett på Home & Cottage...Men er så fornøyd at:)))



Skattene kommer til sin rett!!


Fikk tak i noe av de skjønneste kvister jeg vet om idag også...har du sett noe så yndig?



Litt av en forandring ble det,og vi er meget fornøyd etter kjøkkenforvandlingen .Mulig det skjer mere her etterhvert også,mulighetene er mange.....Straks "skraper" helga på døra dere,og det er absolutt ikke feil med noen fridag igjen:)God helg alle dere gode der ute.Klem Vibeke

7 kommentarer:

  1. Bare en ting å si, nydelig, nydelig, nydelig :)
    Her blir det ikke vanskelig å kose seg!
    Bildene dine er flotte!
    Klem

    SvarSlett
  2. Besvim så flott.....
    Kos deg massevis i ditt nydelige hjem ;)

    Klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint ble det! Skjønner godt at du er fornøyd:-)

    SvarSlett
  4. Absolutely beautiful! I love it.
    Regards,
    Lucia

    SvarSlett
  5. Ååååå så flott, ble jo knall fint :)
    Er det lov spørre hvor stoltrekkene er kjøp?
    Det ligger foresten en Blog Award til deg hos meg, det er helt valgfritt å bruke den:)

    Ha en fin dag :)
    Klem klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Camilla:)Alle stoltrekkene er kjøpt hos Live på Herkules:)Takk og bukker så mye for awarden,jeg må nok legge meg litt i hardtrening hvordan man gjør det her,nå har jeg fått to..eller tre når jeg tenker meg om :)))Du vet jo hvordan jeg er med nye slike ting....Men det er jo kjempe koslig at noen vil gi det til meg da:))Håper du har en super dag!!Klem

      Slett
  6. Her kan du virkelig være fornøyd! Så lekker tallerkenhylle, og så godt den passet der over skjenken. Nydelig! Herlige satt sammen, og så fint med de gamle asjettene i hyllen. Flotte bilder!

    SvarSlett