søndag 29. april 2012

Hagen våkner til liv!


I helgen skjedde det...hagen fikk liv igjen....Alle hage"dingser"ble flyttet ut til mitt nye arbeidsbord og hagerommet er klart!!Deilig!!

Jo det er Nure som er "pelsflekken"nede i hjørnet her,hi,hi....
Kassen er fra oldemors dager..den ble funnet med gamle saftflaskener oppi:))

Vakkert er det når træne står i blomst som dette!

Her er det meste samlet opp til kreativt hagearbeid til sommeren....bordet som det skimtes litt av, er min manns kreasjon:)





Gleder meg til å stå her å plante litt i krukker, lage en blomsterkrans eller en bukett...drømmer meg helt vekk når jeg står her:)
Bare på få timer begynte det å bli grønt på trærne...Et herlig syn dere:)"Kom mai du skjønne milde ,gjør skogen atter grønn"...(også er resten av teksten litt diffus..desverre..:)God uke alle dere flotte mennesker der ute,som er med på å gjøre min uke bare SÅ god!Klem Vibeke



3 kommentarer:

  1. Hello Snuppa;)
    Jisses.....her var det herlig ja....(suprise:))
    Det er jo alltid like fint inne her,nesten litt irriterende,he,he.
    Nei da,stoooooor koser meg hver gang jeg er her og det tror jeg du vet.
    Å lille linselusen Nure da....herlig.
    I dag skinner solen så fint her og det er så kjekt!
    Nå er det ut på fotball trening med Victor og Casper trener seinere i dag.
    Kos deg i ditt vakre uterom.

    Vi "snakkes".
    God klem Camilla

    SvarSlett
  2. Ja, det er kjekt å kunne dra fram hagemøbler og annet for å pynte opp i hagen. Håper vi får en fin vår og sommer, det trenger vi etter den elendige sesongen i fjor:-( NYDELIGE saker på plantebordet ditt til slutt her! Ha en fortsatt fin dag. Klem fra Berit

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett