tirsdag 3. april 2012

This old beauty...

Vår sjarmerende og vakre sjenk er nå kommet i hus...

Vi ble riktig så fornøyd med sluttresultatet og kjenner at dette ble en god forandring...selv om tallerkenhyllen ennå ikke er på plass.Tenk bare når den kommer...:)))


Dekoren som man var så usikker på,viste seg å bli helt super i mine øyne....En vakker fugledekor ble det:)




Disse skjønne tallerkene skal få bl.a pryde tallerkenhylla,når den kommer om ca fjorten dager:)(Skulle jo hatt den i går jeg vettu....:))


Endelig er det påskeferie på meg også:))Så nå skal det pusles litt her og der i huset.Etter dette prosjektet fant man ut at man faktisk har samlet på ENDEL som man ikke trenger...så imorgen bærer det avsted til Skrot-Tor med noen esker:)Åh det er jammen godt å få ryddet litt.Ønsker alle en fin fin kveld!Klem


7 kommentarer:

  1. Skjønner VELDIG godt at du er fornøyd med resultatet av oppussinga! Skjenken ble veldig fin. Så flott med den kurven og de søte stemorsblomstene du har der. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille deg;)God påske til deg Hulda,klem Vibeke

      Slett
  2. For et fantastisk gammelt møbel!! De tallerknene var veldig fine, husker at min mormor hadde noen lignende dessertskåler. Nå blir det påskeferie på meg også og litt bloggfri den neste uka. Ønsker deg en riktig fin påskehøytid! Klem fra Berit

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjenner at dette er et møbel man bli glad i ,Berit:))Jakter på flere slike tallerkner,blir spennende å se om jeg finner flere slike på bruktmessene som venter snart:)God Påske til deg også,klem!

      Slett
  3. Takkar så mycket Beate:)God påske!!Klem

    SvarSlett
  4. Så fint det ble! Lekker skjenk! Delikat med alt det hvite og nostalgiske :-) Vi har akkurat byttet ut endel hvitt med mørkere treverk, men liker godt hvitt også, fint på hver sin måte:0)
    Nå blir det påskeferie, og noen late dager:0)) En fin påske til deg!

    SvarSlett