onsdag 4. april 2012

Føler for BLÅTT!


Hei dere! Tar dere med på en liten bruktfunnreise idag:)
Men først ønsker denne lille stemorsblomsten(for noen farger:)dere varmt velkommen!
Jeg fant altså kopper,skåler og gamle terriner i hvitt og blått hos selveste Skrot Tor igår...

Disse søte små tallerkener måtte jeg ta med...tenker på tallerkenhylla jeg vet dere....(som kommer snart....)

 
Også stjernefunna som jeg vil si,en gammel engelsk suppeterrin:)Ikke bare EN men TO!!!Lykkeruuus:)






Her er den andre terrinen!Klart jeg ville gjerne hatt de helt hvite...men kan jo være fint med det blå innslaget også:)


Gode kopphånkler fra Home & Cottage!

Gammelt krakilert og rikt detaljert,jeg kan LIKE det altså:)

En bitteliten kaffekopp fikk også bli med,en orntlig søting..


Har ikke følt for blått på mange år...men skal si det den sniker seg kraftig inn her nå:)))


F
Det var dagens rundtur i blått:)

Nå blir det laaang påskefrokost etterfulgt av påskeeggjakt!!I år skal vi være skikkelig kreative med å gjemme egga,de skal nok få slite litt i år,hi,hi:)Strålende påskedag dere,klem Vibeke

12 kommentarer:

  1. Så flott, Vibeke. Nå fikk jeg inspirasjon til hva jeg kan bruke min engelske suppeterin til. Den står langt inni skapet og blir aldri brukt. Klem fra Renate

    SvarSlett
    Svar
    1. Å heldige deg Renate:)Disse gamle skattene kan brukes til så mangt:)Klem

      Slett
  2. Superlekkert! Så flott porselen, og så fint du har satt det sammen! Virkelig herlig med stemorsblomstene i. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Hulda;)Er så glad i stemorsblomster i disse fargene:)

      Slett
  3. For noen lekre funn. Heldig du er og så har de kommet til rette eier. Du får virkelig vist de frem. Det blå passer fint hos deg. Du setter det sammen så fint og blomster som forsterker det. Vårstemning her hos deg ja.

    Her i trøndelag ble det full vinter igjen. Lite å ta seg til med ute. Inne går dagene med på oppussingen av soverommet. Begynner å ta form nå. Gleder meg til å vise dere sluttresultatet.

    Ønsker deg en strålende skjærtorsdag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk snille deg:)Gleder meg til å se oppussingsprosjektet;)

      Slett
  4. Åh, for noen lekre lekre tallerkener i blått og hvitt. Er veldig svak for det. Og så hadde du stylet alt så utrolig smakfullt synes jeg. Tekstiler og porselen i skjønn forening, helt skjønt alt sammen!

    SvarSlett
  5. HEI,
    så nydelig. blått er landlig og lekkert. vakre små og store funn dette.... elsker slike tefat, terriner og kopper jeg og.
    så vakkert inne hos deg. er her ofte.
    ha en fin Skjærtorsdag,
    klem TOVE

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Tove,er så glad for at du titter innom og fortsatt god skjærtorsdag til deg også:)

      Slett
  6. Åhh herlighet for en skatt du har fått deg ang sjenken!!! Den var bare så fiiin. Du er så flink å bruke blomster til dekor. Eg har 10 mil til nærmeste blomsterbutikk, ikkje så godt utvalg her i Joker butikken her. Nydelige tallerkner du har fått deg, fint mønster og den blå fargen. Ha en fin påske.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er litt av en skatt den sjenken Nina,er veldig glad for den:)Ikke vanskelig å se at jeg er glad i blomster ...de gir meg masse glede og inspirasjon i hverdagen:)Nydelig påske til deg også:)

      Slett