onsdag 11. april 2012

Søte små kaniner!


I dag viser jeg dagens bilder jeg har malt, av søte små kaniner...

Denne tøykaniner har minstjenta vår og meg sydd sammen når hun var ei lita jente.Hun er den som har arvet min interesse for det kreative,og tegner og lager de mest artige ting.Vi har ofte våre kreative stunder sammen.

En riktig søtnos som har med seg finveska si....:)


Ikke hadde vel jeg tenkt at denne hjemmelagde tøykaninen skulle få være med på en blogg engang...Den har lissom alltid blitt stående fremme den,fordi den er så søt og bringer gode minner:)



MYE kreativt skjer i huset om dagen...i kveld blir det siste rest på konfirmasjons bordkort.Ha en nydelig kveld alle dere gode der ute,klem Vibeke

6 kommentarer:

  1. Thank you!I can also see that you love rabbits:)

    Hug Vibeke

    SvarSlett
  2. Nydelige Kaninbilder, flink som alltid du :)
    Lykke til på Give awayen...tvi tvi he he

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Takk skjønne Camilla:)Takk!! flotte premier du har også,så dreven som du har blitt til dette,tror jeg at jeg må på kurs hos deg jeg:))))Klem

    SvarSlett
  4. Så koselige figurer du maler. Veldig fint. Du skulle jo laga illustrasjoner til barnebøker. Flott kanin også. Kreative bilder!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Hulda:)Jeg har faktisk laget illustrasjoner til to barnebøker,som dere sikkert får se litt av i løpet av sommeren.Det er en sommerbok og en julebok:)Flere tegninger ligger å venter på å komme i trykk,ytterlige tre barnebøker til faktisk ,men forfatteren må vente litt med å publisere de.Det har vært veldig gøy å være med på et slikt prosjekt,men også mye jobb kan du tro:))Ha en fin dag Hulda:)Klem Vibeke

      Slett