lørdag 15. juni 2013

Alt klart!

 Så er alt klart for årets sommerutstilling ! Når alle malerier er oppe,gjenstår å ordne "rammen rundt",noe jeg liker veldig godt:)) I år har jeg igjen vært å forsynt meg av forsommerens blomster til å pynte med. Ser dere den lille turkise kannen her ?  Den er fransk og ganske så gammel, den er kjøpt av min venn Sjouke som nylig har åpnet den skjønneste og sjarmerende butikk her i Porsgrunn sammen med sin datter . Her finnes mange herlige skatter, og man kan bare gå å se og se...og selfølgelig må noe bli med hjem.Noe jeg har benyttet meg av:)))Flere skatter fra dette stedet er å se på bloggen etter morgendagens utstilling....:)

Kjære alle sammen TAKK for alle lykke til ønskninger , jeg tar med meg alle sammen inn i morgendagen:))). Måtte det bli en strålende dag for alle som ønsker å ta turen :))

                 KLEMMER VIBEKE

4 kommentarer:

  1. Å som jeg gleder meg nå Vibeke!!!
    Teller timer jeg nå!!!
    Håper du får deg en god natt søvn med herlige drømmer, så ses vi i morgen!!!
    Stor varm klem til skjønne du fra Anne-Marit

    SvarSlett
  2. Kannen var bare utrolig nydelig, så skjønner at den fikk bli med hjem:)
    Skjønne bilder som alltid:)
    Ønsker deg masse lykke til i morgen:)
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. I like your lupins!
    love from Vancouver Island British Columbia Canada!

    SvarSlett
  4. I love your blog!!!!Such a beautiful and inspiring touches!!!
    I will be here often from now on.....and I am kindly inviting you to my world.
    Best wishes
    ANIA

    SvarSlett