søndag 30. juni 2013

Markblomster i blått selskap

Sommer er markblomster for meg,noe dere helt sikkert har skjønt... Blomsterbutikkene tjener ikke stort på meg i disse tider,for nå er det  bare å gå rett ut døra å forsyne seg:) Jeg er stort sett glad i de fleste markblomster og synes de er skjønne på hver sin måte ...men blåklokka har vært en favoritt helt fra barndommen.
Alle disse blomstene sto i samme skråning,så det ble ikke vanskelig å komponere en blålig sommerbukett:)
Helt klart de skulle få selskap av min herlige blå stol...




 En herlig mix synes nå jeg ,en gammel norsk bondestol,fransk kanne med fat og norske markblomster!


Dere som har fulgt med her en stund husker helt sikkert hvor denne stolen kommer fra..eller kansje ikke?
HER finner dere historien bak den:) Håper alle har en deilig søndag!
                    KLEM VIBEKE

7 kommentarer:

  1. I love the color blue of the chair. You have beautifull pictures.
    greetings Judith from so cozy vintage

    SvarSlett
  2. Ja må si aldeles nydelig jeg også!!!
    Skikkelig barndomsminner av de blomstene...ja,alle sammen!
    Å nå fikk jeg og lyst til å plukke......men det har jeg jo alltid så....
    Heldige deg som finner så masse fint på turene dine!

    God klem på deg!

    SvarSlett
  3. Helt utrolig flotte bilder..NYYYDELIG..

    SvarSlett
  4. Du Vibeke, du Vibeke!!! Blir helt satt ut av de nydelige fargene og stemningen du klarer å få til i bildene.
    Ha en fin-fin ferie!!!!!
    Klem,Anette

    SvarSlett
  5. Hva skal man si......
    Kjære vakre Vibeke dette er jo bare fortryllende vakkert:)
    Blåklokker er nydelig og for noen sommerbilder:)
    Klem Merete

    SvarSlett