søndag 16. juni 2013

TAKK!!!!!

Årets sommerutstilling er nettopp avsluttet og følelsen man sitter med er bare HEEEELT OVERVELDENDE....alt takket være alle dere som tok turen hit idag,TUSEN TAKK!
Noen bilder fikk jeg knipset før det nærmest veltet inn folk her,og jeg tror jammen meg det var besøksrekord i år,HURRAAAA!! All saft og syltetøy forsvant på et blunk...og noen gikk skuffet herfra som ikke fikk med seg dette. Har alerede hørt med "syltetøyprodusenten" svigermor og hun er klar for å lage mer....bare å ta kontakt hvis du ønsker det :)


 Hele utstillingen rommet 58 bilder ,langt over halvparten ble solgt i dag. Helt fantastisk !!
Forsatt er det mange gobiter igjen,som dette store heklede hjertebilde....det var mange som var klar for dette bildet idag, men fortsatt står det bare her å venter på den rette:))))



Sommerfugler viste seg å være veldig populært,og har bare få igjen.

Desverre var ikke værgudene med oss under åpningen av utstillingen ,for regnet strømmet på som aldri før,så jeg fikk ikke tatt så mange bilder av selve loppisen i år. Jeg kan bare bekrefte at jeg hadde MYE lopper og neste alt forsvant!!! Helt utrolig det også,ho,ho:)

 Mange koslige mennesker var innom som sagt,og man blir bare rørende ydmyk av deres respons...Skulle så gjerne snakket med mange av dere leeenge,men det ble visst vanskelig i dag. Håper likevel jeg fikk hilst litt på alle og TAKKER igjen for all nydelig respons:) Blomsten under kommer fra Anne Marit ,tusen takk skjønne deg, så koselig å endelig få møte deg :)

Nå må man bare prøve å lande litt etter noen hektiske og fantastiske dager....vi ses alle sammen!!
                     KLEMMER VIBEKE

7 kommentarer:

  1. Så utrolig gøy at det ble så vellykket:)
    Kan tenke meg det var kjempe kos å komme hjem til deg å se alt det nydelige:)
    Bildene dine er bare utrolig vakre og jeg sparer:)
    Kjempe koselige bilder av herlig ting og det hjerte bilde ditt var skjønt:)
    Ønsker deg en herlig uke vennen
    Klem Merete

    SvarSlett
  2. Åh, så bra! Utrolig morsomt at det gikk så fint. Det høres ut som du har hatt en herlig dag - og det ser ut som du hadde en fantastisk utstilling/loppis. Jeg skulle såååå gjerne vært der, men...kom hjem fra Spania i går, så det ble litt hektisk. Håper det blir flere anledninger...?

    Vakre, vakre bilder du har laget - og nydelig bilder på bloggen ;-) Flinke, flinke du!

    Regner med du kommer til å legge deg med et smil om munnen i kveld ;-) Nyt suksessen og kos deg masse!

    Stor klem

    SvarSlett
  3. Såååå staselig å få være med på dette, Vibeke!!!Herrrrlig!!!!!Jeg bare digger godsakene jeg fikk med meg hjem fra deg i dag :) Regn med meg på dine utstillinger fremover.
    Vi får til et treff i utestua mi etterhvert, uten tvil :) Gleder meg allerede.
    Klem,Anette

    SvarSlett
  4. Så lekkert alt er hjå deg, så flotte bilder!

    Klem!

    SvarSlett
  5. Hei skjønne, skjønne deg!

    Så utrolig koselig å endelig treffe deg!!!
    Og du er jo akkurat like skjønn som jeg har fått inntrykk av!!! Kunne vært hos deg i en hel evighet, i de vakre omgivelsene hos dine. Og jeg er sikker på at vi kunne skravlet til langt på natt!!!

    Så koselig å hilse på alle de andre også!! Mange kjente fjes! Bildene var superfine ALLE sammen, saften og syltetøyet helt nydelig også så mange fine lopper!!! Jeg er så fornøyd med det som ble med hjem! Og jeg er blitt veldig glad i det skjønne sommerfuglbilde!

    Det har fått plass over skjenken på kjøkkenet! Tenker på den superfine tiden jeg hadde hos deg i dag, når jeg ser på det. Har liksom fått med meg en liten bit av deg med meg hjem!!!

    Takk for at du er du, og for at jeg har fått blitt kjent med deg!! Hadde alle vært som deg, hadde verden bare vært god!!!

    Varm klem fra Anne-Marit

    SvarSlett
  6. Hello sugar❤
    Vel overstått !!! Så utrolig koselig du hadde laget det til.... Jeg var der jo i tankene da vettu❤
    Bra at salget gikk unna.
    Nå må du kose deg å slappe av !

    Suss og klem fra Bergen i kveld.

    SvarSlett