mandag 24. juni 2013

Min sommer i rødt!

Det var i forrige sommer at jeg fikk øynene opp for RØDT, det er nå bare en fantastisk farge å bruke hele året egentlig....Så akkurat som i fjor har jeg en sommer i rødt her hjemme!



 Mulig det begynte med denne gamle verktøykassa,som jeg samlet masse urter i..Da så jeg egentlig hvor friskt og herlig det var å bruke rødt på denne tiden av året også.

 også MÅ man jo bare bli inspirert av sommerens bær.....:)

 og deilig sommermat med masse røde innslag ,som jeg kan like masse MASSE!


 Sommerutstillingen i år hadde jo også en "rød tråd"...:)


 Tekstiler og bruks ting i rødt på kjøkkenet også i år,ja det gjør meg bare glad!
Ønsker alle en nydelig tirsdag med SOL på din vei!KLEM VIBEKE

9 kommentarer:

  1. I´m in love with all your dreamy pictures!
    Hugs,
    Tini

    SvarSlett
  2. vakre bilder, en abbaraccio.
    Laura

    SvarSlett
  3. Helt herlig min flinke venn!
    Ha en topp dag❤

    Klem klem ❤❤❤

    SvarSlett
  4. Ha en riktigt härlig tisdag!
    Kram/Lena

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder :) Jeg som egentlig ikke liker rødt en gang. Men nå blir jeg nesten nødt til å revurdere det, haha!

    Ha en fin deg
    Klem fra Anette:)

    SvarSlett
  6. Hei Vibeke
    Utrolig sommer-idyll! Fine bilder.Jeg har til tider røde perioder selv om akkurat nå ligger det litt nede hos meg, mye fordi jeg er så hektet på korall og puddertoner. Tusen takk for koselig hilsen!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  7. Bare helt nydelig! Har vært veldig blå, men oj så fint med rødt hos deg!
    Riktig fin sommer!
    Hilsen Signe.

    SvarSlett
  8. Hvor ser det bare hyggeligt ud, man får jo helt lyst til at spise med :-)

    Knus Susi

    SvarSlett
  9. Så härligt rött inslag :))) Tack för dina alltid fina ord hos mig. Jag letar efter röda burkar till dig, men svåra att finna...men när man minst anar dyker de upp och då sätter jag på frimärke och sänder till dig :) Kram Anna

    SvarSlett