mandag 17. juni 2013

Franske gamle skatter

 Så har man "landet" etter helgens begivenhet...og litt rart er det å koble alt helt ut som man har holdt på med de siste månedene...Har jo hatt tanker omkring denne utstillingen i laaaang tid nå, så nå skal kreativiteten brukes på andre områder. Flere nye franske skatter har fått plass i heimen nå for tiden...helt utrolig fortapt i emaljerte gamle skatter kjenner jeg:)
Her er en gammel oljekanne ,lekker til minste detalj :)
 Verdens skjønneste putetrekk var jeg så heldig å finne hos Sjoukje sist jeg var i hennes skjønne butikk.Gamle sommerfugel dekorer med monogrammer...en virkelig sommerdrøm av ei pute dette:))













Tror nesten det blir en fransk uke her jeg...for flere franske skatter vil gjerne få vise seg fram her:)
                    KLEMMER VIBEKE

19 kommentarer:

  1. Herlige franske skatter du viser! Sjarmerende kanne og nydelig putevar. Utrolig flott! Det skal bli spennende å se på flere av de franske skattene dine :-)

    Ha en fantastisk fin uke!

    SvarSlett
  2. Fantastiske skatter vennen og akkurat son jeg elsker det:)
    Nydelig bilder og herlig inspirasjon:)
    Nå får du kos deg litt etter alt som har vært:) slapp av det fortjener du:)
    Sov godt
    Klem Merete

    SvarSlett
  3. Wow så fint!!! Tänk att hundkex kan vara så vackert :)) Kram Anna

    SvarSlett
  4. Mamma Mia for noen flotte saker du har fått tak i :)

    Klem Inger

    SvarSlett
  5. Ååååå så fiiint❤❤❤
    I dag har jeg fått Victor med meg å plukke hundekjeks.... Hi hi det var koselig og nå har jeg blandet de med roser....
    Nå er det leggetid her.
    God natt min skatt i morgon kjem eg att med ein blomstrete hatt!
    Den satt❤❤❤
    God nattklem

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  7. Very pretty post today! Have a great week!

    SvarSlett
  8. Du er den som stadig får meg til å se skjønnheten i stadige nye blomster og vekster... Hadde ikke trodd jeg skulle synes så godt om hundekjeks noen gang. Takk for inspirasjon.
    Klem,anette

    SvarSlett
  9. Hei og takk for en flott markedsdag, mamma og jeg ble kjempebegeistret over uglebilde! :) Du inspirerer! :)
    Lurte på den nye butikken du har nevnt med mange franske skatter, hvor i porsgrunn ligger den??

    Hilsen Stine Langerød

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stine :))Så gøy at dere tok turen hit på søndag,helt herlig at uglebildet falt i smak:)Butikken hennes ligger på vestsiden i Norønnegata 15 (litt usikker på om adressen skrives sånn men..)Fint om det ringes på forhånd for en kikk:)Hvis du sender meg en mail,kan du få nummeret hennes av meg .Hils den fine gode mammaen din,klem Vibeke

      Slett
  10. ...wonderful... I love your pictures :O)

    Hilsen
    Katja

    SvarSlett
  11. Wow vilken läcker oljekanna och vilket sött örngott med fjärilar.

    Ha det fint.
    Kram
    Anneli

    SvarSlett
  12. I just love your blog!!! You have a beautiful style!!!

    xo

    :) Tracey

    SvarSlett
  13. love white inspiration!!!


    www.amoresbohemios.blogspot.com

    SvarSlett
  14. Men så fint...vitt korg och emalj...mums !!!
    Så roligt att det gick bra och att du känner dej nöjd med din utställning...så mkt planering och förberedelse du måste ha lagt ned...så duktig !!!!

    Kleeeeeem och glad midsommar !

    SvarSlett
  15. Ser så härligt och somrigt ut på dina bilder!

    SvarSlett
  16. What a pretty post....just love it! All the best,Chrissy

    SvarSlett
  17. Bare innom med en klemmmm❤❤❤

    SvarSlett
  18. NYYYYDELIG! Hvitt er så rent, enkelt og vakkert!

    SvarSlett