søndag 9. juni 2013

SNART.....

Skal pulsen slå litt hurtigere og sommerfugler flagrer både på vegger... og i min mage......For nå er det akkurat EN uke igjen til min sommerutstilling! Ja sommerfugler dominerer denne utstillingen,det har blitt malt maaange av disse skjønne skapninger i det siste. Vet nemlig at det er MANGE med meg som bare elsker sommerfugler:) Bildet over er fra selve utstillingsdagen,klart vi byr på forfriskninger i år også:)

Det blir en liten loppis i år også men med litt mere møbler i år. Som dere nå vet er jeg altfor glad i gamle møbler og det har blitt litt for mye av det slaget her hjemme...og plassen er desverre veldig begrensende, noe dere kan dra fordel av...:) Gamle stoler,mitt gamle gustanaviske kjøkkenbord og en gammel bidermaier sofa er bare noe av det.... (DER røpet jeg det!!!) Selføgelig snakker vi ikke helt loppispriser på noe av disse møblene som er veldig fine i stand. Men skulle noen melde sin interesse er det da mulighet for salg.
Vi gjør som i fjor åpner opp nedre etasje men siden jeg har flere bilder i år må noe også stå ute.Så her kommer en oppfordring til alle dere TENK :FINT VÆR!for meg...det hadde vært så bra om det bare var opphold ihvertfall....Har nemlig ikke vært så heldig med været de siste gangen jeg har hatt sommerutstilling desverre.
GLEDER MEG nå bare til å lage "rammen rundt" og hodet er full av ideer...nå gjelder det bare å sette de ut i praksis!!!!Så der vet dere hva jeg skal gjøre neste uke:)))))


Så kjære deg har DU lyst til å komme på sommerutstilling med malerier laget av VIBEKE DESIGN OG LOPPEMARKED,ja da er du HJERTELIG VELKOMMEN!
SØNDAG 16.JUNI: 12 -16. I RAVNEVEIEN 13.
                    KLEM VIBEKE
Husk! FIIIIINT VÆR !da.........:))

11 kommentarer:

  1. Ååååå besvim og klask i bakken altså!!!
    Jeg VILLLLL komme!!!!
    Er med i tankene selvsagt min venn....Å som dere skal KOSE dere!

    Tenker du får rekord i år.....Ja.....det gjør du faktisk!

    Ha en flott søndag skjønne og glede deg massevis,så gleder jeg meg på dine vegne!

    Søt klem fra moi!

    SvarSlett
    Svar
    1. SÅ godt å vite at du tenker på meg,pleier å smitte godt over det vettu:))))Kjenner jeg er veldig spent men fornøyd i år:))Klemmer til deg goooode venn:)

      Slett
  2. Såååååå spennande!!!! Skulle så gjerne vært der.....
    Masse, masse lykke til!!!!!!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuuusen takk,tar med meg alle lykkeønskninger..tror jeg vil trenge det:)))

      Slett
  3. Dette høres fantastisk ut!!
    Hadde kommet med en gang dersom det ikke var så langt unna:)
    Skal tenke mange finværstanker og regner med at det kommer mange!!
    Dersom du har lyst til å være med på en giweaway er det bare å ta en tur innom bloggen min!!:)
    Lykke til med forberedelsene!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk for alltid så oppmuntrende og koslige tilbakemeldinger Reidunn:))God ny uke kjære deg!
      Klemmer Vibeke

      Slett
  4. Åh så spännande!! Lycka till, för långt för mig att åka på tur till dig :)) Jag får njuta av dina fina bilder sen :)))) Ha en trevlig kväll. Kram Anna

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja jeg gleder meg veldig Anna og bilder ja det kommer :)))Kram tilbake:)

      Slett
  5. Så spennende!!! Jeg håper virkelig jeg får til å komme. Jeg får heller ta med mine to små håpefulle siden mannen er på seilas. Hadde vært så koselig å få hilst på deg :)
    God kveld :)
    Klem,anette

    SvarSlett
  6. Ja det hadde vært storveis å møte deg Anette og ta gjerne med de små:)Klemmer Vibeke

    SvarSlett
  7. ÅÅÅ skulle gjerne ha tatt turen innom :) så vakre bilder du lager hadde vært verdt en visitt :) Men litt i lengste laget:/ Håper du for knallvær og masse mennesker som kommer :)
    Ha en flott helg og utstilling :)
    Klem Vibeke :)

    SvarSlett